skinnjakke

Martha2

Gift med forumet
jeg la inn bud og vann ei look a like skinnjakke på qxl, som jeg tenkte å gi en gutt på 3 i julegave. ser senere(selvfølgelig[;)]) at der står unisex. og når jeg får den i posten er den brun, og av merket twinkel. ser litt jentete ut egentlig.. funker det til gutt eller?? skal se om jeg får til bilde... tenkte jeg kunne vise den til mora og la ho bestemme selv da men....

http://images.qxlricardo.com/ImgUsers/20/5/590/59034/5903417/590341760_Big.jpg

er jo hjertelapp på den og greier..haha

mja skeptisk..må nesten se den på tassen for å avgjøre [;)] men nå er det jo sånn at du vett at det liksom er ei jente jakke så da lurer det deg ofte til å tro at den ser jentete ut på mens andre hadde nok heeeeeelt sikkert ikke tenkt på noe ant enn at den var til gutt..mora kan jo bare ta ut merke lappene så det ikke er noe som "avslører" at den kan brukes til jente..

Det er jo legg på den foran, som gjør den litt jentete.
Ikke sååå jentete at den ikke kan brukes til gutter, syns jeg.

Den var fin da![:)]

Mulig jeg ikke skal si noe, som lar sønnen min gå i en cardigan med hjerteknapper, men..[8D]

Mja, tror ikke jeg hadde tenkt jentejakke om jeg ikke hadde sett lappen![:)]
kanskje kragen er litt jente, men en gutt på 3 år vil jo ikke bry seg om det .. kall det en
motorsykkel jakke du, så blir han fornøyd![8D]

ORIGINAL: fairy

Mulig jeg ikke skal si noe, som lar sønnen min gå i en cardigan med hjerteknapper, men..[8D]

haha så skjønt [8D]

ORIGINAL: Heijdii

kanskje kragen er litt jente, men en gutt på 3 år vil jo ikke bry seg om det .. kall det en

den var ikke dum da!![:D]

ORIGINAL: Xena87

ORIGINAL: fairy

haha så skjønt [8D]

Hehe, den er kul da, svart og hvit-stripete med røde kanter. Var sikker på at den var til gutt når jeg kjøpte den. Da jeg kom hjem så jeg hjerteknappene.[:D]

ORIGINAL: annem82

ORIGINAL: Heijdii

den var ikke dum da!![:D]

Nei, funker veldig bra.. har brukt den på lillebroren min ett par ganger![:D]
samme med fotballjakke eller sokker, han fikk en ubrukt treningsjakke som jeg hadde før i tiden
skulle jo ikke bruke den siden jeg er jente.. så gikk jeg rett på fotballjakke, nå er det ødelagt fordi han
har brukt den så mye.. hehe![8D]

Back
Topp