Skinner...

julbre

Betatt av forumet
Heisann!! I dag fikk jeg en kjempe kjedelig beskjed, når vi var på kontroll med snuppa ang. hoftene. Hun har brukt pute sine første 3 mnd.. men etter 4 mnd. var hun friskemeldt.. Idag var vi bare på kontroll, og de så da at hoftene var "umodne "igjen... Jeg fikk helt hjertebank og ble kjempe lei meg... Så fikk skinner som hun skal på i 3 mnd.. til hun da er 13 mnd... [:(][:(] kjempe trist.. Vi har akkurat begynt på tilvenning i bgh, og planen var at hun skulle begynne på torsdag.. men nå vet jeg ikke om jeg vil det lengre.. Huff.. men men.. vi må joi bare gjøre det beste ut av det.. Hun har ikke reagert noe særlig på det enda.. men tid vil jo vise... NOEN som har tips eller erfaring? Kom på jeg plutselig måtte ha ny vogn .. noen som vet om noen litt breie vogner?[:)]

Huff, det må være frustrerende nå som dere trodde hun var friskmeldt! [:(] Håper hun slipper å gå så lenge som det er tenkt. Lykke til og klem fra meg[:)]

Vet Bambling har vært igjennom det samme nå i det siste, så hun har sikkert en del tips!

ORIGINAL: LilleNasse

Huff, det må være frustrerende nå som dere trodde hun var friskmeldt! [:(] Håper hun slipper å gå så lenge som det er tenkt. Lykke til og klem fra meg[:)]

Vet Bambling har vært igjennom det samme nå i det siste, så hun har sikkert en del tips!

sign.

Tusen takk for svar [:D][:D] Kjempe takknemmelig [:D] Ja, tenkte jeg skulle ringe og høre med den vognen i morgen.. [:)] Ja, den gruppen er jeg medlem av, og synes det er MASSE nyttig info der.. skjønner det er mange som er i samme båt... Ja, jeg har tenkt litt på bhg.. Min mor jobber ikke, å har sagt Ja til å "bo" hos oss litt fremover i ukedagene, å se hvordan det går i en periode.. så får jeg se når jeg er klar for å sende henne i bhg.. (for jeg og mannen min jobber) Er vell kanskje værst for oss foreldre... Men hva mente du BAMBLING om å klippe de til...?? Gjør de det på barneklinikken?

ORIGINAL: Bambling

Og det er virkelig ikke noe problem å sende henne i barnehagen. Bare vis de ansatte hvordan de skal sette skinna på riktig, så er det ikke mer å tenke på! [:)]

Her er bilder av min lille gutt på første dagen hans! [:D]

Det så jo ut som at det gikk kjempe fint.. så søt han er [:D][:D]  blir litt mer avslappet når jeg ser dette [:)]

Åh, nei! Så kjipt[:(]
Håper det går fint[:)]

Tror jeg allerede har svart deg inne på putekrigerne.[;)]

Bare å spørre og grave, men man finner fort ut av løsninger selv også. Synd at dere er i gang igjen nå, men vil tro jenta di tilpasser seg sin nye tilværelse helt fint.

Vi begynner i bhg om 14 dager og bhg har ingenting i mot ett lite skinnebarn om vi ikke rekker å bli ferdige til det.

Om dere har mulighet til det er det jo supert om ho får testa skinna og bli vant til den i trygge omgivelser først, men så tror jeg bhg bare er supert.

Noen tips til hvilke vogn som passer ? Jeg ringte hjelpemiddelsentralen, men de sa jeg ikke hadde rett på noe vogn, pga. at det ikke var behandling på 2-3 år... [&:][&:]

ORIGINAL: julbre

Noen tips til hvilke vogn som passer ? Jeg ringte hjelpemiddelsentralen, men de sa jeg ikke hadde rett på noe vogn, pga. at det ikke var behandling på 2-3 år... [&:][&:]

Vogn har du krav på, men det er det eneste også.

Men er en del enkeltvogner som passer også, (se bildegalleri på på putekrigerne og debatten om barnevogner) hjelpemiddelsentralen har som regel kun tvillingvogner til utlåns. 

Back
Topp