Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 29 Apr 2009 #1 Hvor er skillen din? Skillet? hm.. ble usikker her, tror jeg aldri har skrevet det før... Snakker altså om skill i håret, for de som ikke skjønte det.
Hvor er skillen din? Skillet? hm.. ble usikker her, tror jeg aldri har skrevet det før... Snakker altså om skill i håret, for de som ikke skjønte det.
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 29 Apr 2009 #2 Mener at skillet er på høyre eller venstre side for midten. [8|] Kunne jo like gjerne skrevet på høyre eller venstre side.
Mener at skillet er på høyre eller venstre side for midten. [8|] Kunne jo like gjerne skrevet på høyre eller venstre side.
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 29 Apr 2009 #3 jeg tenkte på det engelske ordet "skill".....hehe men jeg har midtskill men luggen har skill fra venstre
jeg tenkte på det engelske ordet "skill".....hehe men jeg har midtskill men luggen har skill fra venstre
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 29 Apr 2009 #4 Jeg har skillen på høyre side, har etterhvert lagt merke til at jeg tror jeg er i mindretall [8D]
X x1x*Ammeliten* Gift med forumet 29 Apr 2009 #6 har barbert litt på min venstre side,så håret ligger mot høyre.(undercut)Skal se om jeg finner bilde. litt ala manson[8D]Bare at jeg har mere hår[8D]hårfargen er derimot slående lik[8D][:D]
har barbert litt på min venstre side,så håret ligger mot høyre.(undercut)Skal se om jeg finner bilde. litt ala manson[8D]Bare at jeg har mere hår[8D]hårfargen er derimot slående lik[8D][:D]