Skikkelige mensmurringer

nøffenaff

Forelsket i forumet
Jeg er veldig tidlig i svangerskapet 4+3 idag, har til tider ekstreme mensmurringer. Murringen sitter for det meste i korsrygg! Der er irriterende smerter. Er dette normalt? Kjenner jo ut spm tanta er på vei når som helst :-S
Har 1 barn fra før, men husker ikke hvordan jeg hadde det sist svangerskap, det er 5 år siden.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er vist veldig vanlig :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ja det er vist det.
Blir utrolig sliten av den ubehagen. Kjenner det mest på slutten av dagen når jeg er sliten:-/

Jeg har god effekt av en varmepose...kunne kanskje ha prøvd det?

Jeg har også mye mensensmerter i rygg, bein og livmoren!!! Før testen ble positiv gikk jeg hele tiden på do for å sjekke om mensen kom, noe den ikke gjorde... xsmile9 Har ennå disse smertene, men det varierer fra dag til dag hvor sterke de er... prøver å tenke på at kroppen lager et barn, så da er det mer utholdelig :)

Når det er ekstra ille bruker sambo å massere meg, noe som hjelper veldig :)

Håper det går bra med deg! :)

I dag (5+4) kjenner jeg også mye murringer. Er ekkelt å føle at mensen kommer, samtidig som det er deilig å kjenne at det faktisk skjer noe. Jeg er ellers symptomfri.

I dag (5+4) kjenner jeg også mye murringer. Er ekkelt å føle at mensen kommer, samtidig som det er deilig å kjenne at det faktisk skjer noe. Jeg er ellers symptomfri.

Samme ambivalente følelse her, men jeg har en del andre symptomer også... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har murringen gitt seg litt her. Kjenner det noen ganger på kvelden. Men nå har kvalmen meldt sin ankomst.
Ellers er jeg veldig trett 24/7.
Får aldri nok søvn!!

Back
Topp