skikkelig vondt!

filiol

Forelsket i forumet
Hei. :) Jeg er nå 5+5 og på natt til Fredag (våknet av dette) og Fredag ettermiddag fikk jeg skikkelig vondt i nedre delen av magen. Jeg kaldsvettet og det var kjempefælt. (krampeaktig) Det var vondt i korsryggen også på en merkelig måte. Jeg måtte bare sette meg ned. Det varte i ca 10 min. Noen andre som har opplevd dette?

ja, jeg hadde også det helt i begynnelsen. sjikkeligt ekkelt og vondt. men er mye bedre nå.
det skal være helt normalt, er livmoren som vokser [;)]

åååå... Tusen takk for svar. [:)] Ble litt bekymret. Men tok det som ett godt tegn at det ikke kom noen blødning. Det hadde det jo gjort hvis det var en sa. Deilig å høre at det er normalt. [8|]

det hadde jeg også tidligere [&o] skikkelig vondt..
akkurat som mensen på første dag [:'(]
går nok bra skal du se.. fikk høre at livmora strakk på seg og vokste [:)]

Ligament smerter kanskje? Det hadde jeg masse av i forrige svangerskap. Varmeflaske funka litt for meg:)

jeg får sånn veeeldig vondt i magen ganske ofte [&o]

Eg hadde skikkelege kramper på dag 22, 4 dagar etter samleie og mest sannsynleg eggløsning men eg har ikkje merket noko meir kramper som den, etter det.

Men ingen er like, derfor har gjerne fleire kramper lengre, vennina mi hadde det i fire dagar ca. Men det er eit godt tegn med mensenkramper, det betyr at den lille vokser[:)]

ORIGINAL: lille marihøne

Ligament smerter kanskje? Det hadde jeg masse av i forrige svangerskap. Varmeflaske funka litt for meg:)

Hei. Ikke hørt om ligament smerter før, men jeg googlet det og jeg satser på at det er det som gjør det, men at det skulle være så vondt!! Med kaldsvetting og alt. [:(]

Tusen takk for tipset med varmeflaske, [:)] hvis dette fortsetter så tror jeg at jeg må skaffe meg ei sånn ei.. Våknet i natt også av smertene.. Måtte bare stå opp.. Ganske hardt på jobb i dag. hehe.. [;)]

Hvis det er flere der ute med tips om hva som kan hjelpe så blir jeg veldig takknemlig. [:)]

Ha en kjempefin dag alle sammen!

Back
Topp