Er litt furten av meg i helga
Furten fordi vi ikke har peng til å kjøpe den nå heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen. Vi fikk vognen av foreldrene mine som julepresang, men det kommer alltid tilbud på andre ting vi trenger når vi ikke har råd akkurat da, gjerne rett før lønn:-/
Om du bestiller på nett er det jo ofte slik at du kan velge delbetaling eller faktura. Slik jeg har måttet gjort med julegaver osv![]()
Er dyrt med barn har vi sett; jeg har heldigvis snille foreldre som har hjulpet oss ganske mye med diverse. Moren min er i tillegg helt i skyene siden det er første barnebarn; -)Sant...
Nå er jo svigermor ganske snill da, så hun har sagt hun kan kjøpe ny bagdel til vogna vi har fra før, men må jo uansett kjøpe ny vogn til sommer![]()
Er dyrt med barn har vi sett; jeg har heldigvis snille foreldre som har hjulpet oss ganske mye med diverse. Moren min er i tillegg helt i skyene siden det er første barnebarn; -)
Har nå heldigvis fått i hus det vi trenger i hus til mini kommer![]()
Helt santEr noe med det første barnebarnetSkal ikke klage så veldig mye
Mamma kjøpte vogn til nr 1 og nr 2 da
Skulle ønske jeg bare var smart nok å kjøpt vogn nr 2 i svart og ikke i rosa kamo
haha
![]()
Vi har det viktigste i hus så er ikke helt krise her daMen det er en lettelse da
![]()
Vi kjøpte vogn i nøytrale farger til førstemann. Beige/kaki, tror fargen het "Jungle" ( Emmaljunga duo Edge 2009). Tenkte det var lurt, så vi kunne bruke de til senere barn, uavhengig av kjønn. Det kunne jeg latt være. Kunne ha gått crazy med rosa, for her er jente nummer 3 på veiTil nummer to ble det kjøpt en Phil&Ted søskenvogn i mørkeblå...har også en trille i skikkelig gressgrønn farge. Jeg er ikke synsk iallfall... Skulle heller tro jeg hadde bare gutter.
Ja vi har og valgt nøytral. Crescent comfort black+redHelt santVi valgte vogn i nøytral farge slik at vi kan bruke den videre uansett kjønn på neste unge
![]()
Greit å vite at det beste begynner å komme i orden nå, spesielt nå rett før jul også![]()
Vi har emmaljunga vogn, valgte bruntJa vi har og valgt nøytral. Crescent comfort black+redkan lønne seg det om man planlegger flere etterkvart.
Vi har emmaljunga vogn, valgte bruntJa vi har og valgt nøytral. Crescent comfort black+redkan lønne seg det om man planlegger flere etterkvart.
Jeg hadde en slik i blå til storesøster, angrer på å ha solgt den egentlig...Vi har emmaljunga vogn, valgte bruntsyntes den var finest
![]()
Har hørt mange som skryter av emmaljunga så satser på at vi blir like fornøydeJeg hadde en slik i blå til storesøster, angrer på å ha solgt den egentlig...