Mailykke23
Andre møte med forumet
Har ikke meldt meg inn her enda for jeg er tidlig gravid og har mistet før. Jeg er 6 uket nå og er så sinnsyk dårlig at det føles som om jeg ikke kommer til å takle dette i 9månder( har ikke no valg da, meen..) Hjelper kanskje å klage litt og se at andre er i sammr båt (selv om jeg ikke unner noen dette). Jeg har to barn fra før og sliter sånn med dårlig samvittighet for dem...
Jeg er:
- skikkelig hormonella, har null tålmodighet og er så sinna og irretabel inni meg. Skikkelig ubehagelig. Konstant trykk!
- føler meg fanget i egen kropp
- kjempe kvalm.
- alt lukter ekkelt
- grusom smak i munn
- kjempe svmmel og ør i hodet
- lett hodeverk konstant
- utrolig trøtt
- litt smålig deppa pga hele greia og begynner virkelig og lure på hvorfor jeg har valgt å gå igjennom dette igjen..
Noen andre som har disse symptomene, kanskje dere har noe tips??
De andre svangerskapene var jeg dårlig hele graviditeten så derfor jeg er litt deppa, ser mørkt på å gå sånn så lenge..
Jeg er:
- skikkelig hormonella, har null tålmodighet og er så sinna og irretabel inni meg. Skikkelig ubehagelig. Konstant trykk!
- føler meg fanget i egen kropp
- kjempe kvalm.
- alt lukter ekkelt
- grusom smak i munn
- kjempe svmmel og ør i hodet
- lett hodeverk konstant
- utrolig trøtt
- litt smålig deppa pga hele greia og begynner virkelig og lure på hvorfor jeg har valgt å gå igjennom dette igjen..
Noen andre som har disse symptomene, kanskje dere har noe tips??
De andre svangerskapene var jeg dårlig hele graviditeten så derfor jeg er litt deppa, ser mørkt på å gå sånn så lenge..