Skikkelig kattepine!!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Er barnevakt for kattene til foreldrene mine i helgen. de kom i går kveld. Nydelige dyr, og litt selskap når man går sykmeldt. Men nå er det sånn at de er en smule bortskjemt. I natt våknet jeg klokken 05 at katta sto på døra (de lå inne på den andre stua med døra igjen) Og HYYYYLTE høyt. Så jeg sto opp, gikk inn og spurte hva i h.... det var for noe. Da var det for mye i kattesanda, enda jeg tok i helt ny i går kveld. Så katta viste meg at hu hadde driti inni buret. Så jeg måtte ta det bort. KL var 05....!!! Og så ville hun ha nytt vann.... og når jeg endelig hadde lagt meg, etter nattevåken, begynte begge to... da skulle de ha vann fra dusjen, eller springen i vasken... (de elsker vann å plaske i) Så jeg får da hvertfall trening på å være våken om natta, men tror ikke en nyfødt krever akkurat det samme.... Morsom start på dagen da... haha.

å ja da får du øvd deg ja hi hi hi[:D][:D]
kattene krever sitt når de er bortskjemte, men de er nyyydelige dyr....

vi har har kattene ute om nattan vi.....

Du burde få noen andre til å fjerne katteskiten, er ikke bra når man er gravid!

he he katter med personlighet.... kult d da.

haha... kule katter [:D][:D]
Jaja, ungr en en smule likt når det gjelder natta da...

He he. Jeg har selv 3 nydelige katter jeg, og man kan vel si det slik at alle katter har sin personlighet. Og de er jo nattdyr. Det kan til tider være mye mas med de men alikevell så ville jeg ikke byttet de bort for alt i værden. De er som barna mine. Selskap er det også i dem. Hvet ikke hva jeg skulle gjort uten dem når ting er trist og leit. Da er de virkelig en støtte for meg.

Back
Topp