Skikkelig influensa!

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
.. Har slått inn i min kropp :( har flere det sånn? Forferdelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, jeg har det også! Var hjemme fire dager forrige uke og er fortsatt like dårlig.... Tror jeg må komme meg til legen og få meg en sykemelding om det ikke kommer seg til mandag :-/
God bedring til oss begge!

Huff da :( god bedring.

Føler meg litt slem som skriver dette nå men jeg tror at graviditeten har forsterket mitt imunforsvar :p jeg jobber i barnehage og før så var jeg syk ca 1 gang annenhver mnd mens nå har jeg ikke vært syk siden begynnelsen av mars da jeg trodde jeg var kraftig forkjøla men det var bare symptomene på at jeg var gravid (tett, svimmel, slapp/trøtt osv), har vært mange med omgangsjuka og mange snørrete unger men jeg har sluppet unna hver gang, får håpe det fortsetter slik her :p er så kjedelig å være syk, du får ha masse god bedring <3

Jeg har nettopp hatt kraftig bihulebetennelse, var så tett at når jeg sovnet om natten, våknet jeg med en gang for jeg fikk ikke puste :p
Er heldigvis blitt bedre nå da :)
Du får ha god bedring :)

Akkurat ferdig med 2 runder med bihulebetennelse, spysyka og er forskjøla igjen.
Ble sykemeldt i 14 dager nå, for å slappe av.

Akkurat ferdig med 2.runde men har fortsatt litt slimhinner plager igjen ikke bare bare
god bedring til deg

Jeg er på 8nd dagen med halsvondt,tett i brystet å forkjølet!!! Sliter veldig:(

Back
Topp