SKIKKELIG EKKELT!

Vand

Forumet er livet
Vi har ett langt hus på en etg.... Soverommene i den ene enden, stua og kjøkkenet i den andre enden...

Jeg hadde gått og lagt meg, klokken var ca 24 i går, hadde akkurat sovnet da jeg våknet av en jentestemme SKREEEK i panikk (ikke hylte og ikke gråt, men OOOÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!! Skjønner?) og det ble etterfulgt av ett skikkelig høyt DUNK!!!! [&:]

Jeg hoppet i panikk ut av sengen, tenkte Emmeli hadde falt ut av sengen! (men samtidig var det for høyt til at det skulle ha vært det....)

Mannen kom løpende (han satt på stua, han hadde også hørt det), så vi begge sto i gangen i nærmest panikktilstand....

Åpnet døren inn til Emmeli (hadde psykisk forberedt meg på en skadet unge, for dette var voldsomme saker), men hun LÅ OG SOV!!!!! [:-]

Så det var ikke hun som skrek og falt i gulvet! [&:] Hva var det da???? Jeg har vært ute og sjekket om det var noe ute, men det var det ikke....................

Dette var skikkelig ekkelt, og vi begge hørte jo dette! [&:]

Uff så skummelt! Bor dere i et gammelt hus?

da hadde jeg fått frysninger[:o] og hvertfall hvis det faktisk ikke hadde skjeddno[:-] men bruker dere babycall?? når jeg var nattevakt på en pu bolig brukte vi babycall da husene var separert.. noen ganger holdt jeg på å få hjerteinfarkt da det var masse lyder i babycallen.. alt i fra småsnakk, gråting, musikk og full fest

Off.. Ekkelt ja!!! [&:][&:]

uæææææææææææææh... så skummelt!

skummelt....på ekte altså.
Sært at dere begge hørte det.
Var ikke Emmeli som skrek i søvne og noe som falt i gulvet på rommet hennes??

ORIGINAL: Buble

skummelt....på ekte altså.
Sært at dere begge hørte det.
Var ikke Emmeli som skrek i søvne og noe som falt i gulvet på rommet hennes??

'
Nei, jeg gikk inn på rommet hennes og så etter noe tungt som kunne ha falt i gulvet... Men det var så tungt at det var som om en bombe smalt gjennom taket, SÅ høyt var det[&:]

Ine var ikke hjemme og vi bruker ikke babycall.........

Har hatt noen sånne vi også...
Sånn at det virkelig iler av frykt gjennom kroppen i det man skvetter!
Vi har en gutt som er fæl til å sparke i veggen. Var lenge jeg hardnakket påstod at det umulig kunne være han som sparket så hardt/høyt i veggen, og spesielt ikke uten at han våknet av det.. Men så skjedde det en gang vi var inne på rommet, og jeg holdt på å forgå fordi jeg skvatt sånn. Men greit å finne ut hva det var da [8D]

Snuppa har hylene - skikkelig skjærende høye.. Redselshyl helt enkelt [&:] Iler like ille gjennom kroppen med de, som med sparkene til storebror... Kanskje Emmeli er like "god" til begge deler? [;)] [8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Har hatt noen sånne vi også...
Sånn at det virkelig iler av frykt gjennom kroppen i det man skvetter!
Vi har en gutt som er fæl til å sparke i veggen. Var lenge jeg hardnakket påstod at det umulig kunne være han som sparket så hardt/høyt i veggen, og spesielt ikke uten at han våknet av det.. Men så skjedde det en gang vi var inne på rommet, og jeg holdt på å forgå fordi jeg skvatt sånn. Men greit å finne ut hva det var da [8D]

Snuppa har hylene - skikkelig skjærende høye.. Redselshyl helt enkelt [&:] Iler like ille gjennom kroppen med de, som med sparkene til storebror... Kanskje Emmeli er like "god" til begge deler? [;)] [8D]

Veldig gode teorier (litt moro å lese[8D]), men Emmeli har bamser langs hele siden av sengen... og når jeg kom inn (ca 2 sekunder etter dunket og hylet) lå hun fint under dyna og var verdens fredligste unge[;)] Hun rører seg nesten aldri når hun sover, ligger helt i ro....

Hun kan selvfølgelig ha hylt, men dunket........ ? Nei...... Det var jo en bombe! [8D]

Mannen mener at det er katter ute som kunne ha forårsaket dette (vi har alltid 3-4 idiotkatter utenfor vinduene om natta[:@]), og det går an at det er de...................................................

Spøkelser hadde vært tøffere! [8D]

jaaaa... teorinen til mannen din synes jeg hørtes lur ut.

vi er jo i mars nå, dvs kattene hyler[:)] parringstid[:-]

å disse hylene de er ekle[&o] kan høres ut som menneskehyl altså[:o]

ORIGINAL: chrichri

jaaaa... teorinen til mannen din synes jeg hørtes lur ut.

vi er jo i mars nå, dvs kattene hyler[:)] parringstid[:-]

å disse hylene de er ekle[&o] kan høres ut som menneskehyl altså[:o]

ja, det høres ut som menneskeslakting når de hiver seg rundt[&:]

ekkelt[&:]

hender at ungene her sparker i veggen eller dunker hodet mot veggen i søvne mens de drømmer...kan det ha skjedd?

Back
Topp