Skikkelig deppa :(

Ja eg vet. Skal jo egentlig ikke klage. Har tross alt fått barn. Vil bare ikke bruke nye 5 år på å få enda en .

Dette er første søskenforsøk. Trodde bare det skulle gå så lett siden eg har vært så flink med kosthold og trening det siste året og gått ned til normal bmi.
Ok, så du har brukt 1 forsøk? Jeg skal ikke være noen sånn påpeker her jeg altså, men vi skulle egentlig ikke ha søsken, men ombestemte oss, tenkte som så at vi har jo fått en perfekt gutt, så det gjorde jo ikke noe å prøve. Kanskje kroppen min på en måte slappa av litt, for jeg visste jo at det hadde gått en gang. Jeg ville vurdert veldig nøye om du virkelig vil avslutte, selvfølgelig er det tungt, men kanskje hvis du prøver å ha en mer avslappet holdning og ta det som det kommer går det kanksje bra allikevel :-) Uansett er det ditt valg, og det er det riktige uansett :-) masse koser til deg :-)

Ok, så du har brukt 1 forsøk? Jeg skal ikke være noen sånn påpeker her jeg altså, men vi skulle egentlig ikke ha søsken, men ombestemte oss, tenkte som så at vi har jo fått en perfekt gutt, så det gjorde jo ikke noe å prøve. Kanskje kroppen min på en måte slappa av litt, for jeg visste jo at det hadde gått en gang. Jeg ville vurdert veldig nøye om du virkelig vil avslutte, selvfølgelig er det tungt, men kanskje hvis du prøver å ha en mer avslappet holdning og ta det som det kommer går det kanksje bra allikevel :-) Uansett er det ditt valg, og det er det riktige uansett :-) masse koser til deg :-)
Takk ☺

Det gikk fort da. Fikk mensen i dag. Hurra! Trodde eg måtte vente i noen dager.

Jaja. Så da blir det å vente på el som pleier å komme rundt dag 17-18 i syklusen.
Og krysse fingre for at det siste lille egget overlever opptining i uke 10

Det gikk fort da. Fikk mensen i dag. Hurra! Trodde eg måtte vente i noen dager.

Jaja. Så da blir det å vente på el som pleier å komme rundt dag 17-18 i syklusen.
Og krysse fingre for at det siste lille egget overlever opptining i uke 10

Heldige deg!:) her har jeg gått på progynova så er sikkert noen dager til den kommer, fikk den fem dager etter pilleslutt sist gang hvertfall:) krysser hvertfall fingrene for deg:D

Weee weee. Endelig kom utslag på eggløsning. Hadde helt gitt opp hele forsøket denne måneden. Er tross alt på dag 17 i syklusen.
Da blir det innsetting mandag eller tirsdag da.
Har kun et egg på frys no. Så er grise nervøs

Weee weee. Endelig kom utslag på eggløsning. Hadde helt gitt opp hele forsøket denne måneden. Er tross alt på dag 17 i syklusen.
Da blir det innsetting mandag eller tirsdag da.
Har kun et egg på frys no. Så er grise nervøs
Krysser fingre masse lykke til :)

Masse lykke til :)

Testdag på søndag og grisenervøs. Siste egget , siste sjanse. Denne gangen har eg ikke tenkt noe særlig på rugingen. Tiden har gått fort og eg har hatt en avslappende holdning tul det hele.
Men ble plutselig stressa og gruer meg til å teste.
Har ikke hatt ømme bryst eller kraftige menssmerter.
Bare super trøtt og sovner på sofaen. Sover i 10 timer og fremdeles trøtt tidlig på kvelden.
Har litt murring i magen og kanskje bittelitt kvalm.
Håper det ikke er innbilning.

Er ømme bryster det sikreste tegnet på det å være gravid? Eller er det noen som ikke hadde det og testet positivt fordet?

Første gangen jeg var gravid hadde jeg så ømme pupper i starten at jeg ikke kunne få dusjstrålen på de, denne gangen har jeg nesten ikke hatt vondt i puppene, så er nok veldig forskjellig :)
Masse lykke til med testing :)

Er ømme bryster det sikreste tegnet på det å være gravid? Eller er det noen som ikke hadde det og testet positivt fordet?

Jeg har ikke ømme bryster i det hele tatt, og er nå gravid i uke 5+4.

Det eneste jeg vet er at det eneste sikre tegnet er uteblitt mens. Alle reagerer forskjellig og ingen graviditeter er like. Håper likevel at spiren din sitter som støpt;);)

Det eneste jeg vet er at det eneste sikre tegnet er uteblitt mens. Alle reagerer forskjellig og ingen graviditeter er like. Håper likevel at spiren din sitter som støpt;);)
Jeg sliter litt med den der, enda det sikkert stemmer. Jeg hadde blødning "som normalt" både ved fire og åtte uker da jeg klarte å bli gravid på egenhånd. Så for egen del tror jeg ikke jeg skal bruke det som tegn ;) de la vekt på det på sykehuset også at jeg ikke måtte slutte på medisin før jeg hadde negativ test, siden mange faktisk har slike blødninger men likevel er gravide.

Jeg sliter litt med den der, enda det sikkert stemmer. Jeg hadde blødning "som normalt" både ved fire og åtte uker da jeg klarte å bli gravid på egenhånd. Så for egen del tror jeg ikke jeg skal bruke det som tegn ;) de la vekt på det på sykehuset også at jeg ikke måtte slutte på medisin før jeg hadde negativ test, siden mange faktisk har slike blødninger men likevel er gravide.
Helt klart at man kan være gravid selv med mens, men det jeg mener er at om du IKKE får mensen, så er det det eneste sikre tegnet. Det er veldig få som slutter å få mensen og ikke er gravide eller at det ligger noe annet og mest sannsynlig en alvorlig årsak bak det. :)

Back
Topp