Skikkelig deppa :(

Her har jeg ikke våget å teste igjen enda:O tenkte å vente til søndag (på grunn av min syke overtro) :p så det blir enten til at morsdag er en dag jeg kommer til å elske for resten av livet, eller så blir det en skikkelig drittdag!!:p

Fant ut i dag jeg har vært litt dum, for jeg har tenkt hele tiden at "så lenge tanta holder seg borte er det håp":) helt til jeg kom på at jeg går jo på progynova, og et raskt googlesøk viste jo at tanta ikke kommer før jeg slutter på de, uansett hva testen kommer til å vise:/

Men uansett, rugedag 11 kan vel fortsatt være for tidlig?<3 håper på det beste for deg hvertfall!

Er det fryseforsøk på deg også?

Testet i dag mårres, og fikk en negativ:( skal teste i morgen også bare for å være helt sikker før jeg ringer sykehuset med resultatet, men har brukt dagen idag på å innstille meg på et nytt forsøk:)
Samme her. Skal ta en siste test i morgen, men tviler på at den blir positiv. Må vel planlegge ny innsetting

Har du fortsatt flere på frys?:) her har vi to til på frys som ligger sammen, så håper på at begge overlever og vi får sette inn to neste gang :D
Vi har bare en igjen på frys. Så hvis ikke den klarer seg så er det over og ut med å prøve på flere. Vi har ett ivf barn som blir 3 snart og dette blir liksom søskenforsøk

Eg orker ikke flere runder med hormoner, sprøyter og uthentinger. Har prøvd i 8 år på å få barn. Vi var heldig med ferskforsøket i 2011. Men vil ikke bruke flere år på å få en til. Er 32 år også. Så tiden renner bort.

Vi har bare en igjen på frys. Så hvis ikke den klarer seg så er det over og ut med å prøve på flere. Vi har ett ivf barn som blir 3 snart og dette blir liksom søskenforsøk

Her klaffa det på siste fryseforsøk, jeg hadde gitt opp! Som hos deg var dette siste sjanse. Tror det er det som fikk dette egget til å feste seg; jeg hadde gitt opp.. ;-)

Eg orker ikke flere runder med hormoner, sprøyter og uthentinger. Har prøvd i 8 år på å få barn. Vi var heldig med ferskforsøket i 2011. Men vil ikke bruke flere år på å få en til. Er 32 år også. Så tiden renner bort.
Hei. Jeg skjønner at det er slitsomt med prøving og feiling, er der sjøl, brukte 3 år på å få prinsen, men nå ser det ut som vi har vært heldige og fått til søskenforsøk på første ferskforsøk. Hadde 3 frysepinner som vi prøvde først men det funket ikke. Det jeg egentlig ville si er at du er faktisk bare 32 år, jeg er 37 ;) hvor mange forsøk har du brukt på søskenforsøket?

Hei. Jeg skjønner at det er slitsomt med prøving og feiling, er der sjøl, brukte 3 år på å få prinsen, men nå ser det ut som vi har vært heldige og fått til søskenforsøk på første ferskforsøk. Hadde 3 frysepinner som vi prøvde først men det funket ikke. Det jeg egentlig ville si er at du er faktisk bare 32 år, jeg er 37 ;) hvor mange forsøk har du brukt på søskenforsøket?
Ja eg vet. Skal jo egentlig ikke klage. Har tross alt fått barn. Vil bare ikke bruke nye 5 år på å få enda en .

Dette er første søskenforsøk. Trodde bare det skulle gå så lett siden eg har vært så flink med kosthold og trening det siste året og gått ned til normal bmi.

Back
Topp