Skikkelig deppa :(

min engel

Forelsket i forumet
Er 9 dager siden innestting av 4 delt fryseegg og klarte selvfølgelig ikke å vente til dag 12 med å teste.
Så den er negativ. Ble så skuffa siden andre tester positivt på dag 8 osv.
Er alt håp ute no.?
Er bare så lei av å gå på hormoner og kjenner eg er skikkelig sur på hele fryseforsøket.
Har hele tiden hatt en dårlig magefølelse på at det ikke kommer til å gå bra denne gang.
Hadde litt symptomer i starten av forsøket, men no er ikke puppene så ømme lengre og mensmurringen har gitt seg,
Vil bare at mensen skal komme no sån at eg kan fortsette på livet mitt.

Hadde du symptomer og på hvilken dag testet du positivt/negativt?
Går på Lutinus så alt eg tor eg kjenner er sikkert bare pillene.

Du må ikke ta sorgen på forskudd, ingen er like så må ikke sammenligne når andre testet positivt :-) vi har hatt mange omganger m innsett, m første satt spira på innsett nr 13, og nå har vi vært kjempeheldige og er gravid m søsken på 3 innsett, hadde 3 igjen på frys som vi prøvde først, men måtte gjennom uttak igjen så nå er det ferskpresset:-) skjønner at det kan være vanskelig å være positiv, men det går som regel bra m de fleste til slutt, noen trenger bare lenger tid:-) vi brukte forresten 3 år på førstemann :-)

Stay strong! Ikke gi opp! Dersom det ikke gikk denne gangen blir du sterkere til neste gang.
Jeg har 7 forsøk bak meg. 6 negative og ett positivt - som ser ut som det går bra.
Det ser mørkt ut, men det er lys i tunnellen. Det er bare noen tunneler som er lengre enn andre.

Huff kjenner igjen følelsene. Gikk også på lutinus, og var helt ødelagt på fryseforsøkene. Hormonene "kødda" det skikkelig til i topplokket mitt :p men selv om jeg var negativ og trodde det ikke skulle gå så sitter jeg her i dag,ed verdens fineste lille frøken ;) lykke til : D snart ferdig med hormonene for en stund uansett da ;)

Det er fortsatt ganske tidlig å teste. Vet ikke hvordan du regner rugedager, men om innsett er rugedag 0, så er det best å vente noen dager til:):) Jeg krysser fingrene og håper den er positiv om 3-4 dager :) Men skjønner at tiden går sakte. De ukene etter innsett og til testing er drøyt lange! Hold ut!! :)

Jeg testa positivt for noen dager siden men tok egentlig testen bare for å ha gjort d for jeg var sikker på at jeg ikke var gravid da jeg manglet alt av symptomer denne gang! Kjent d tidlig de gangene jeg har blitt gravid før...
Men jaggu lyste den veldig positivt!!! Så ikke gi opp håper enda:)

Det er IKKE for sent, jeg testet m hjemmetest dagen før testdag (testdagen min er 14 dager etter innsett) og den var negativ spør du meg, men blodprøven viste samme dag at jeg var gravid! Så definitivt ikke gi opp det ER en grunn for at testdagen er satt slik den er :) :)

Takk :) Dere er snille. Eg føler ingenting som helst. Puppene er ikke ømme lengre og har ikke vært det på 3 4 dager.
Ja eg teller innsetting som rugedag 0.
Testet igjen i dag og den lyste negativ.
Er rugedag 10 no.
Går vente til søndag da som blir rugedag 13.

Men har sikkert ødelagt alt no. Sitter her hjemme med hals infeksjon, verker i brystet og ørene når eg hoster bare litt. Tror ikke det er bra å bli syk i rugetiden.

Ikke gi opp kjære deg :) Heier fra side linjen.
Du har nok fortsatt tid til at den negative testen kan bli positiv :)
Masse lykke til

Jeg ble også skikkelig forkjøla i ruginga, ringte porsgrunn å spurte om d hadde no å si el kunne være skadelig så tidlig, og det kunne d ikke, men d eneste jeg kunne ta mot de verste plagene var paracet :-)

Det å være syk er langt ifra negativt for en graviditet utrolig nok, da er immunforsvaret opptatt med sykdommen og har ikke tid å evt angripe dette fremmede egget som vil feste seg, så ikke tenk på det!! Du må slutte å tenke så utrolig negativt, DET er det som kan ødelegge mest virkelig, tanker har en enorm innvirkningen på kroppen og hvordan den jobber. Tanker setter igang en prosess hvor hypofysen sender ut signaler i form av hormoner som igjen har sin innvirkning på kroppen, dette er bare en minikort forklaring på den ellers utrolig kompliserte mekanismen ;) SÅ, tenk positivt hver dag kjære deg!! <3

Når det er sagt, så var det den gangen jeg ble gravid at jeg hadde null symptomer!! :) (sært nok spør du meg!!)

Uff! Samme her, rugedag 8 og negativ test:( føler også veldig på dette at håpet er ute siden "alle" andre får positiv test så ekstremt tidlig! Har jo egentlig ikke testedag før mandag, og det et jo en grunn til at man får en fast dato å forholde seg til:p

Last edited:
Jeg synes det er alt for tidlig å teste! Mange tester positivt mye senere, og det skjer oftere med frysegg har jeg forstått. De eggene kan liksom gå litt i "dvale". Jeg skal igang med forsøk nr. 8 snart. For noen tar det lengre tid enn andre, men håpet er at vi skal lykkes til slutt:-)

Takk søte deg.
Men har ingen symptomer og magefølelse :(
Gruer meg til å teste i morgen tidlig. Satt inn et 4 delt egg. Kan det hende det tar lengre tid på å produsere hsg når det er frys?

Her har jeg ikke våget å teste igjen enda:O tenkte å vente til søndag (på grunn av min syke overtro) :p så det blir enten til at morsdag er en dag jeg kommer til å elske for resten av livet, eller så blir det en skikkelig drittdag!!:p

Fant ut i dag jeg har vært litt dum, for jeg har tenkt hele tiden at "så lenge tanta holder seg borte er det håp":) helt til jeg kom på at jeg går jo på progynova, og et raskt googlesøk viste jo at tanta ikke kommer før jeg slutter på de, uansett hva testen kommer til å vise:/

Men uansett, rugedag 11 kan vel fortsatt være for tidlig?<3 håper på det beste for deg hvertfall!

Back
Topp