skikkelig dårlig *oppdatert i innlegg 15 og HI

ORIGINAL: *Isabella*

ORIGINAL: Thothamon..

tilogmed hun i resepsjonen var enig med oss, men hun hadde ikke lov å gjøre noe så hun gjorde jo bare jobben sin.
akuratt det hadde jeg droppet.. Stakkers jente om dette kommer i avisen, får sikkert sparken av den dritt sjefen om hun leser det.

Ikke farlig. hun vet vi går videre med dette og hun skulle bare jobbe ut august så slutta hun. Hun gikk på skole utenom på reiseliv. [:)]
oki, men da er det bare til å kjøre på [:D]
håper bt tar saken, men de som hadde skrevet om det UANSETT, det er www.ba.no

Jeg hadde ikke gitt meg på det der. Hotellet hadde fått en formell skriftlig klage og samme klagen hadde jeg også sendt til hvoedkontor for hotellkjeden dersom det var en hotellkjede. De hadde ikke blitt kvitt meg før jeg hadde fått refundert de pengene. Dersom det ikke virker med brever hadde jeg gått til lokal avisen.

ORIGINAL: mb

Jeg hadde ikke gitt meg på det der. Hotellet hadde fått en formell skriftlig klage og samme klagen hadde jeg også sendt til hvoedkontor for hotellkjeden dersom det var en hotellkjede. De hadde ikke blitt kvitt meg før jeg hadde fått refundert de pengene. Dersom det ikke virker med brever hadde jeg gått til lokal avisen.

samme her! bare at jeg hadde gått til lokalavisen samtidig. og tv2 hjelper deg.hehe

Herregud så dårlig service!!

Da har jeg sendt mail til bt og summetonen[:D]

får bare håpe at vi får det på trykk

ORIGINAL: Fru Riskorn

ELENDIG service!!! Men jeg må ærlig talt si at jeg ikke vet hva jeg hadde forventet når prisene var under halvparten av de andre hotellene i byn... At det ikke var heis, stod i alle fall på hjemmesiden deres. Men, at de ikke redde opp sengen var lavmål!!!

det av der ikke var heils gjør ikke noe. vi har føtter å gå på [:)]  Men bare skreiv det for å forklare hvordan det var.

oppdatert i HI

dytter litt

Jeg er faktisk målløs over hvor dårlig service dere har fått - helt elendig og uholdbart. Kjenner jeg er sint på deres vegne[:@]

ORIGINAL: Elimor

Jeg er faktisk målløs over hvor dårlig service dere har fått - helt elendig og uholdbart. Kjenner jeg er sint på deres vegne[:@]

ja det er helt uholdbart. Bare håper hun skjønner at hun må legge om servicen sin på hotellet om hun vil fortsette å ha gjester

Back
Topp