Skikkelig bad form for tiden....

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
For det første er jeg sinnsykt trøtt, kan lett sovne mens jeg ser på tv..

For det andre så er jeg skikkelig tom for energi. - orker ingenting :(
Vurderer å være hjem fra jobb i morgen, klarer ikke tanken på en arbeidsdag... Enda jeg har hatt en uke ferie nå..:(

For det tredje så har jeg en hodepine utav en annen verden. Skikkelig tung i hodet, og det presser over øynene..

Og som om det ikke er nok så kjenner jeg skikkelige mensmurringer nedi korsryggen ( Trodde dette skulle gitt seg for lengst..? ) samt skikkelig urolige ben.. Føles som om hele kroppen skulle blitt strekt ut, men jeg klarer det ikke.. Om dere skjønner..?
Ligger på soffaen å bare vrir meg.. ALT er ubehagelig :(

Æsj, skikkelig sytetråd dette. Men måtte bare få ut litt :p

Flere som føler d likens?
Er uke 17+2 i dag.

For det første er jeg sinnsykt trøtt, kan lett sovne mens jeg ser på tv..

For det andre så er jeg skikkelig tom for energi. - orker ingenting :(
Vurderer å være hjem fra jobb i morgen, klarer ikke tanken på en arbeidsdag... Enda jeg har hatt en uke ferie nå..:(

For det tredje så har jeg en hodepine utav en annen verden. Skikkelig tung i hodet, og det presser over øynene..

Og som om det ikke er nok så kjenner jeg skikkelige mensmurringer nedi korsryggen ( Trodde dette skulle gitt seg for lengst..? ) samt skikkelig urolige ben.. Føles som om hele kroppen skulle blitt strekt ut, men jeg klarer det ikke.. Om dere skjønner..?
Ligger på soffaen å bare vrir meg.. ALT er ubehagelig :(

Æsj, skikkelig sytetråd dette. Men måtte bare få ut litt :p

Flere som føler d likens?
Er uke 17+2 i dag.
Kjenner følelsen! Sliter med akkurat det samme, men murringer har heldigvis begynt å gi seg. Skjønner ikke hva hodepinen kommer av..? Vet du? Jeg har tatt ut tidlig permisjon pga høy risiko for skade på fosteret, men er redd jeg kommer til å sove bort hele dagen :p går gjerne å legger meg kl 19.00 om jeg får lov, haha

Kjenner følelsen! Sliter med akkurat det samme, men murringer har heldigvis begynt å gi seg. Skjønner ikke hva hodepinen kommer av..? Vet du? Jeg har tatt ut tidlig permisjon pga høy risiko for skade på fosteret, men er redd jeg kommer til å sove bort hele dagen :p går gjerne å legger meg kl 19.00 om jeg får lov, haha

Godt å ikke være alene :p
Har ikke hatt mye murringer før nå egentlig, skjønner ikke hvorfor d plutselig kommer nå...
Litt sånn menssmerter følelse..
Nei den hodepina aner jeg ikke hvor kommer fra... Men nå i det siste har jeg ikke orket å være noe ute.. Så har ikke blitt mye frisk luft. Kan være noe der...

Samme her å! Ikke så mye murringer lenger, null energi og null overskudd :( Kvalmen har heller ikke gitt seg dessverre! Det er lov å syte litt når man er i dårlig form ;)

Tar du magnesium, for bena? Uroen i kroppen...

Huff, det høres ut som om du skulle hatt deg en tur til legen! Der kan du ta blodprøver å sjekke om du mangler noe :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Nei, har ikke tatt noe sånt enda, men spørs om jeg kanskje burde begynne med d...
Verdt et forsøk. Ta ren magnesium. 300mg*2 :) hold deg unna mulitvitaminet. Ta de vitaminer du trenger heller. :)

Godt å ikke være alene :p
Har ikke hatt mye murringer før nå egentlig, skjønner ikke hvorfor d plutselig kommer nå...
Litt sånn menssmerter følelse..
Nei den hodepina aner jeg ikke hvor kommer fra... Men nå i det siste har jeg ikke orket å være noe ute.. Så har ikke blitt mye frisk luft. Kan være noe der...
Legen sa til meg at det er helt vanlig å ha murringer når magen vokser.

Jeg er også utrolig sliten og tom for energi.... Kjedelig

Her har energien kommet litt tilbake. Kvalmen av og på, bekkenet helt dritt... Hodepine omtrent hver dag.. Så ja, vi er flere;)

Jeg går konstant med en dolk i korsryggen. :/ Sliten og trøtt som fy...

Håper vi alle kommer i form snart. :)

Hvordan er dere i fht arbeid da? Jobber dere fult? Eller delvis?
Har en sykedag i dag, fordi dagen i går var så tiltaksløs og slapp..
Sovet lenge i dag, og kjenner at jeg hadde nok klart en arbeidsdag i dag ( har jo trossalt hatt en uke ferie også, så er en stund siden sist jeg var på jobb... ) men jeg veeet at da hadde jeg slokna på soffan og følt meg skikkelig tom etter jobb igjen..
Skal ikke mye til før energien blir oppbrukt kjenner jeg.

I tillegg har kvalmen begynt å komme litt igjen.. Jeg som kunn har hatt en kvalmeperiode rundt uke 5-6. Trodde den var forbi nå men....

Back
Topp