Skikkelig ømme nippler

milli28

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Har de siste dagene hatt veldig ømme nippler. Kun nipplene og ikke resten av brystet. Aldri opplevd før..
Hadde bortfallsblødning 19.februar. da jeg sluttet på ppilla rundt 1 februar..
Har før sluttet på ppilla Men aldri opplevd såre nippler. Heller aldri på ppilla da.
Denne mnd etter mens har jeg hatt strekk nede i magen, mens lignende murringer, slim, osv.
Jeg testa ikke etter el så aner ikke men virker som d må ha vært rundt 3,4,5..?

Nå de siste dagene har jeg hatt veldig vonde nippler.
Noen som har hatt det og vært gravid? Vet d er sykt tidlig men prøvde Google å se , og så flere sa det. Men vil høre her inne hvor jeg selv er på forumet. :happy::happy::happy:

Ååå kanskje jeg kan håpe det er en spire her da. Men hvor lang tid fra du fikk ømme nippler til positiv test da? :happy:

Det husker jeg ikke dessverre :sorry: Tror jeg hadde ømme nippler ved ikm, men testen ble ikke skikkelig positiv før kanskje 4-5 dager senere.
Det er 9 år siden, og det jeg skrev ned da ble borte med snartmamma forumet som fantes dengang :bag:

Mitt første tegn også! Veldig ømme nipler

Mitt første tegn også! Veldig ømme nipler
Hvor lenge før positiv test?
Kribler litt ekstra her nå når e vet flere har hatt det som tidlig tegn , men samtidig vet jeg at man kan ha det uten å være gravid også.
Men jeg hadde det ikke sånn som nå sist jeg sluttet på ppiller og da ble jeg ikke gravid, så føler kroppen er veldig annerledes denne gangen, så er jo lov å håpe og krysse fingrene :happy::smiley-bounce012

Hvor lenge før positiv test?
Kribler litt ekstra her nå når e vet flere har hatt det som tidlig tegn , men samtidig vet jeg at man kan ha det uten å være gravid også.
Men jeg hadde det ikke sånn som nå sist jeg sluttet på ppiller og da ble jeg ikke gravid, så føler kroppen er veldig annerledes denne gangen, så er jo lov å håpe og krysse fingrene :happy::smiley-bounce012
Jeg husker ikke helt. Noen dager i alle fall. Jeg har alltid ømme ved eggløsning og mens, men som regel bare 1-2 dager. Denne gangen ga det seg liksom ikke :) positiv test 10-11 dpo.

Jeg får alltid ømme brystvorter dagen etter el, dette varer vanligvis et par dager. Forutenom denne gangen, varte helt til ikm, og den dag i dag. Er 8+3 i dag :)

Jeg får alltid ømme brystvorter dagen etter el, dette varer vanligvis et par dager. Forutenom denne gangen, varte helt til ikm, og den dag i dag. Er 8+3 i dag :)

Ja for her er det 4 dagen hvor de er ill ømme. Aldri opplevd. Men ja, kroppen lever jo sitt eget liv så man vet jo aldri hva symptomer kan mene hihi :happy:

Jeg husker ikke helt. Noen dager i alle fall. Jeg har alltid ømme ved eggløsning og mens, men som regel bare 1-2 dager. Denne gangen ga det seg liksom ikke :) positiv test 10-11 dpo.
Takk for svar. Ja også hørt det, men her er de ill ømme på 4 dagen, japps vi får bsre vente å se , men klør i fingrene, dagene kan ikke gå fort nok:D:D

Jeg hadde ømme bryst/nipler mellom el og ikm når jeg ikke var gravid, men det som var annerledes denne gangen var at jeg på en måte svei bak brystvortene. Har ømme pupper ennå(hele) og tidvis sviing. 6+4 idag:)

Krysser jeg fingrene for at det kanskje er en liten spire der . Merkelig hvordan kroppen endrer seg i sykluser om d så er graviditet eller kun vanlig syklus symptomer hehe

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp