Skifter du dekk på bilen selv?

Jeg sier og mener at jeg gjør det :p jeg betaler jo faktisk SELV for at noen andre skal gjøre det :p

Nei, kjører innom dekkhotell. Av en eller annen grunn innbiller jeg meg at dekkene sitter mye bedre da de bruker maskin. Jeg betaler også med glede fordi det går så raskt :)

Ja jeg kan det, mannen kan ikke :-P

Men vi har dekkhotell, så verkstedet gjør det ;-)

Fikk litt skrekken etter at jeg holdt på å miste et dekk for noen år siden når vi hadde byttet selv...

Verkstedet gjør det. Viktig å støtte lokalt næringsliv. :p

Er det noe jeg ikke gidder å lære meg så er det dekkskift. Om ikke mannen gjør det, så finnes det noen som har dette som yrke :D

Mannen gjør det :) var så uheldig å punktere dekket en kveld jeg skulle på jobb. Kan ikke skifte selv, så måtte ringe etter veihjelp:p absolutt på tide å lære!

Mannen gjør det på den lille, men den store gjør dekmann det

Jeg gjorde det før med mammas lille bil. Etter jeg fikk med bil som har mye større og tyngre dekk synes jeg det ble mer ork. Men klarte det fint. Men da jeg oppdaget et verksted som byttet for en hundrelapp rett ved jobben, så lot jeg de gjorde det. Deilig å slippe. Nå er det mannens ansvar. Han kan bil så da får han alt som har med bil å gjøre. Har dessuten tilgang på verksted der de kjører den på bukk og har sånn elektrisk skrugreie så det går fort og enkelt.

Back
Topp