Skifter du dekk på bilen selv?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Gjør mannen det? Eller bestiller du tid på verksted?

Her så er det mannen som gjør det. Men i fjor fikk jeg prøve å skifte ett dekk selv :D

Mannen gjør det :p Men jeg kan det også. :)

Mannen tar avensisen, der hender jeg tar et dekk. S maxen trenger så stor jekk at verkstedet tar det

Gjør det som regel selv, altså jeg og mannen gjør det sammen. I år holder jeg meg nok unna pga bekkenvondt.

Nei det gidder jeg ikke:p Mannen tar det, eller så tar verkstedet det :D Men jeg kan om det er krise da.

Mannen har firmabil og får ikke lov til å bytte dekk selv.

Da vi hadde privatbil var det jeg som gjorde det.

Gjorde det selv før jeg ble sammen med mannen. Nå tar han seg av det.

Mannen gjer det. Eg kan hvis eg må, men foretrekker å se på. :-)

Gubben gjør det. :)

Mannen pleier å gjøre det. Hender jeg hjelper til, men som regel overlater jeg det til han :)

Kommer aldri så langt, enten har jeg fått skiftet på verksted, ellers så har hjelpsom kjæreste eller pappa tatt seg av saken :-P og i år har jeg ingen planer om å gjøre det selv.

Jeg skifter ikke på de vi har hatt nå de siste årene, det er det dekkhotellet som gjør. Det er for mye elektronikk og slikt til at jeg tør å gjøre det. Men på min gamle analoge bil gjorde jeg alltid det. Tror faktisk ikke mannen vet hvordan man skifter dekk, så enda godt jeg kan det hvis uhellet skulle være ute :p

Nei det gjør mannen :P

Flaut å si, men jeg har aldri gjort det. Før gjorde alltid mannen det, de siste årene har vi betalt gutta på verkstedet for å gjøre det.

Back
Topp