Skifter dere tissebleie på natta?

nei, men sover jo 12 t ca så blir ikke så våt heller. noen ggr spiser hun 1 gang iløpet av natta men bytter ikke da heller:)

Bytter ikke på natta nei. Han er ikke våken om natta[;)]

ORIGINAL: ~Anki~

Gjør det noen ganger.. Spørs hvor full den er.

[;)]
men prøver å unngå det så godt det lar seg gjøre!

nope, her sover han hele natta, så gidder ikke stå opp å vekke han for å bytte :)

ORIGINAL: mayah

ORIGINAL: PilleMille

Nei det gjør vi ikke. Men det kan være ganske fullt om morningen norn ganger ja [:-]

..og skiftar alltid om vi hører/oppdagar at der er bais i bleia[;)]

Nei, vi skifter ikke tissebleie etter at hun har lagt seg, men hun legger jo seg ikke før ca. kl.00:00, og står opp ca. 0730, så det går finfint[:)]

Her er det fast rutine på drikke, rape, bytte bleie og tilbake i seng.
Synes det er greit å bytte bleien så hun får en tørr på når vi uansett er oppe (flaskebarn).
Har lite lys på og går kjapt så synes det er greit å la henne slippe å ligge i våt bleie så lenge hun sovner greit igjen etterpå.

Nope, skifter ikke på natta..
Hun får ny bleie rett før jeg legger henne i seng, og da er den riiimelig full på morgenen[:)]
Hendte noen ganger at det hadde rent litt utfor, sånn at hun var litt våt bakpå ryggen på morgenene, men gikk bare opp en størrelse i bleiene på natten, så nå har dèt løst seg[:)]

Jeg skifter alltid når hun våkner 2'gangen, ca i 5-6, da er bleia så full av tiss, og det kan ikke være noe godt å sove med en bleie full av tiss.. hehe

sign

Vi bruker ikke å skifte på natta om han ikke har bæsjet, men han tisser mest på morgenen, så den er ikke så full før det heller. [:)]

Nei det gjør vi ikke. Men det kan være ganske fullt om morningen norn ganger ja [:-]

jeg vekker ho ikke for å skifte, men når ho våkner for mat mellom 5 og 7 får ho tørr bleie. kan jo ikke være noe behagelig å ligge med kald og bløt bleie tenker jeg da. men er ikke noe "koseskift". Skifter i senga, så det er fort gjort. Ho sovner fort, så har ikke vært noe problem hittil!

ORIGINAL: Mavir

Vi bruker ikke å skifte på natta om han ikke har bæsjet, men han tisser mest på morgenen, så den er ikke så full før det heller. [:)]

Ja det har jeg også merket.. han tisse ikke før i 6 tia på morgenen... resten av natta ern tørr[8D]

Skifter ikke på natten nei.. Ganske så tung tissebleie når morgenen kommer.. Men ennå ikke gått gjennom.. [:D]

Nei jeg bytter ikke, noen ganger er den så full så han er våt igjennom, andre ganger nesten tør..men har aldri hatt sår stump uansett så vekker han ikke såpass for å bytte...men prøver å unngå at det går igjennom altså, bytter rett før han sovner for natta så får han ny bleie mellom 06-07, da står vi opp[:)]

HS sa vi ikke skulle bytte på natta, bare bæsj, heller ikke ta han ut av senga for flaske, gi han den mens han ligger i senga[:)]

Back
Topp