Skifter dere tissebleie på natta?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg ser det står overalt at så lenge det bare er tiss så behøver man ikke skifte bleie på natta.
Men hvis vi ikke gjør det så er den så full at den sægger av rompa hans.

Nei det gjør vi ikke. Men det kan være ganske fullt om morningen norn ganger ja [:-]

Jeg bytter alltid en gang i løet av natten, hvis ikke tisser lillegutt gjennom bleien.

Bruker jo alerede 7-11 kg og M veier bare 7350. De er jo allerede nesten for store. Har en gutt som spiser enormt store måltider bare og da kommer mye ut igjen.

Jeg skifter vis hun er veldig tissevåt, men hun våkner stort sett ikke før mellom 6-8 første gang så kan vel ikke definere det som natt [8D] Men de få gangene hun våkner på natt skifter jeg viss bleien er full.

ORIGINAL: ~Anki~

Gjør det noen ganger.. Spørs hvor full den er.
[/quote

Og når han vaknar...

ORIGINAL: PilleMille

Nei det gjør vi ikke. Men det kan være ganske fullt om morningen norn ganger ja [:-]

Nei, vi skifter ikke tissbleie på natta, så den er ganske full på morningen ja[:)]

Kanskje en gang i uka...
noen ganger en den så full at det blir å komme igjennom neste gang og da skifter jeg..
Men har bleie på nattbordet og skiftet skjer i senga.

Har gjort det noen ganger, som oftest fordi jeg har trodd hun har bæsjet. Skifter hvis den er veldig full, hvis hun sutrer og ikke vil sovne igjen, da hjelper det ofte med tørr bleie.

Gjør det ikke men burde nok for han tisser ofte ut senga[8D]Men det er jo dumt vist han blir så våken mitt på natta.

Jeg skifter på badet før han får mat om natten. Han sover igjen ved puppen så det er ikke noe problem.

Pleier ikke skifte bleie på natta. Har gjort det noen ganger da han våkner for og få mat i 6-tida på morgenen men som regel så gjør jeg det ikke da heller.

ORIGINAL: ~Anki~

Gjør det noen ganger.. Spørs hvor full den er.

Noen ganger hvis den er ekstremt full og hun har våknet til måltidet hun har om natta, men vekker henne ikke for å skifte

ORIGINAL: miss25

Nei, vi skifter ikke tissbleie på natta, så den er ganske full på morningen ja[:)]

Signerer. Og en sjelden gang lekkasje, og da skifter vi jo [;)]

Back
Topp