Skifte til sportsdel

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
I dag skifta vi til sportsdel, og halloooo det var stor suksess!! Skifta fordi vognbagen aldri har vært "genial" til dagsoving (endte hele tiden opp med å heller ta henne i bæreselen), mens nå i sportsdelen sovner hun på 2 min! Innendørs! Mens vogna bare blir rugget! :D :P lite tips til andre som enda ikke har skjønt hvorfor barnevogn egentlig er så nyttig.. ;)

Andre som har byttet? :)

P.S. Vi har babyjogger city elite, som kan legges helt flatt (noe som kanskje er litt viktig hvis man skal bytte allerede..)

Vi skifta da hun var 3mnd tror jeg :o
Har brio smile vogn, å baggen der var så utrolig liten :P

Skiftet for noen uker siden og syns det er veldig greit :) Har teutonia, ryggen kan legges helt ned og selve sportsdelen kan festes begge veier :)

Har ikke tenkt så mye på det ennå faktisk :o men kunne sikkert ha skifta snart her og.. Blir sikkert greit å slippe den svære baggen i bilen :o

Har ikke tenkt så mye på det ennå faktisk :o men kunne sikkert ha skifta snart her og.. Blir sikkert greit å slippe den svære baggen i bilen :o
Det irriterte meg også! Baggen opptar halve bagasjerommet, om ikke mer :o

Det irriterte meg også! Baggen opptar halve bagasjerommet, om ikke mer :o

Ja! Vi har jo superliten bil og da.. Må jo demontere hele vogna..ta av bag og alle hjula :p med sportsdelen kan den sikkert bare klappes sammen :o

Ja! Vi har jo superliten bil og da.. Må jo demontere hele vogna..ta av bag og alle hjula :p med sportsdelen kan den sikkert bare klappes sammen :o
Oii såpass :p men det positive med baggen er at man kan slenge ting oppi den ;) det har vi gjort ett par ganger når vi skal på overnatting hos mine foreldre. Men jeg syns vår stasjonsvogn nesten blir litt liten :o

Oii såpass :p men det positive med baggen er at man kan slenge ting oppi den ;) det har vi gjort ett par ganger når vi skal på overnatting hos mine foreldre. Men jeg syns vår stasjonsvogn nesten blir litt liten :o

Ja, den er jo grei til det da :p menmen..
Uff, ja..føler vi har plassmangel OVERALT! :p i bilen, i boden, i heimen.. Jeg blir gal :p

Ja, den er jo grei til det da :p menmen..
Uff, ja..føler vi har plassmangel OVERALT! :p i bilen, i boden, i heimen.. Jeg blir gal :p
Haha du er ikke alene :p vi har så liten leilighet :o men vi har lånt litt bodplass hos svigers ;)

Vurderer å gjøre det snart, men vi var ute og trillet isted og siden vi hadde satt opp ryggen i bagvogna så sov han i flere timer :O
Det er lenge siden han sov i vogna sist!

Her trenger vi heldigvis ikke bytte på en stund, gruer meg for da blir han liksom litt mindre baby, hehe ☺
Men merker at det er vanskelig å gå tur om det ikke er duppetid, da vil han ikke ligge i vogna. I dag da vi skulle hente storebror på bussen la jeg en dyne i ryggen hans så han kom litt opp i vogna, da var han fornøyd ☺

Nei, blir liggende i bagen noen uker til. Er jo så lunt og godt i bagen. Triller som regel turer når hun skal sove. Har Britax GO next og der har jeg henne vendt mot meg i sportsdelen, det er et must synes jeg. Trillet mellomste vendt mot meg til han var over 2 år. Så koselig. Eldste var 13 mnd da jeg snudde han pga vi kjøpte Mountain buggy, ikke helt det samme å bare se ungen i en titteluke synes vi.

Jeg synes det er så koselig å ha babyen i bag. Da føler jeg virkelig at jeg har baby - de blir jo så fort store! Men jeg merker at hun begynner å fylle bagen godt. Jeg bruker fortsatt bare lammeskinn og dundyne, og da går det fint. Men da jeg prøvde med vinterpose ble det for trangt. Så det spørs om ikke vi må bytte om en måneds tid. (Vi har forresten Stokke Trailz, som har ganske stor bag.)

Vurderer å bytte, for han begynner å synes det er kjedelig å ligge uten å se noe. Men blir litt forvirret over rådene ang sitting. Man skal jo begrense bruk av vippestol og bilsete innen de kan sitte selv, men å sitte på fanget og bære i sele virker å være en annen sak. Vår sportsdel kan også legges helt ned, så det er jo ikke et stort problem, men hvor lenge lar dere babyen sitte i vogna?

Vurderer å bytte, for han begynner å synes det er kjedelig å ligge uten å se noe. Men blir litt forvirret over rådene ang sitting. Man skal jo begrense bruk av vippestol og bilsete innen de kan sitte selv, men å sitte på fanget og bære i sele virker å være en annen sak. Vår sportsdel kan også legges helt ned, så det er jo ikke et stort problem, men hvor lenge lar dere babyen sitte i vogna?
Vi bytta sportsdel ganske tidlig :) her kan vi sette opp ryggen.
Det hender jeg setter opp ryggen hvis hun vil se litt. Men jeg pleier å se det ann litt egentlig :) den er som regel ikke oppe mer enn ett par min.
Nå har jeg voksipose i sportsdelen så da synker hun litt sammen :p men har prøvd å ha på sele også, men som sagt, bare ett par min om gangen :)

Jeg satser på å kunne bruke baggen gjennom hele vinteren, han har god plass selv med lammeskinnsposen :) han har simo duo så er en stor bag på den :)

Håper også på å kunne bruke bagen gjennom kaldeste vinteren :) han bruker lammeskinnspose som er ganske lang og har fortsatt en del plass å vokse på, så håper det går! Lunt og godt i bagen ;)

Jeg har emmaljugna vognen og der kan man sette opp ryggen i bag delen. Vi var en liten tur i byen idag og da satt hun oppe ca 15 min:) hun ville opp og se:) tror jeg ville sett an babyen:) noen er sterkere i rygg enn andre:)

Back
Topp