Skifte nick?

Snart3Barn:)

Andre møte med forumet
Er det noen her som vet hvordan man endrer nick? Har prøvd å gjøre det via Tlf, appen og via data men får det ikke til:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen her som vet hvordan man endrer nick? Har prøvd å gjøre det via Tlf, appen og via data men får det ikke til:(

Bare trykk på nicket du har nå, så kommer du inn på profilsiden din på dataen, over "profilbilde" ditt står det "endre kallenavn", mener det skal være så enkelt ;)

Hei,

det må du gjøre fra PC.
Hold musen over aliaset ditt oppe til høyre, velg kontaktdetaljer, skriv inn nytt nick, scroll ned og lagre. Klikk F5 for å oppdatere slik at det nye aliaset vises.
Jeg har nettopp testet på 3 brukere og det gikk fint. Hvis du gjør dette og enda ikke får det til vil jeg at du sender meg innloggingsinfoen din pr. pm slik at vi kan teste brukeren din.

Jeg fikk det til via Tlf. Men jeg var på min side hele tiden før jeg etter mye om og men fikk lest meg til at man må stå i forum siden ;)

Jeg gjorde det via htc'en min. Trykket bare på navnet mitt og så endre profil, og så lette jeg meg gjennom de personlige innstillingene. Bare tull med pc. Bruker det (nesten) aldri til internett lengre.

Back
Topp