Skien/porsgrunn?

• Trådstarter Trådstarter ElskerGuttenMin89
  • Opprettet Opprettet

Hvor ligger Skien?

• Telemark

Votes: 2 100,0%
  • Buskerud

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    2
Haha hvordan er det mulig da? Det er jo verdens enkleste sak og jeg som ikke har lappen kan den veien haha :P
Jeg tror jeg kjører feil i rundkjøringa der ved hovenga senteret eller noe, kjører alltid mot Drangedal og da kommer jeg feil, men det står jo ikke skilta noe annet sted

Jeg tror jeg kjører feil i rundkjøringa der ved hovenga senteret eller noe, kjører alltid mot Drangedal og da kommer jeg feil, men det står jo ikke skilta noe annet sted

Haha hva skal du mot Drangedal å gjøre da?? :P det er liksom helt feil vei haha

Haha hva skal du mot Drangedal å gjøre da?? :P det er liksom helt feil vei haha
Ja :P men det er det eneste skiltet som viser E18 kom fra Skien denne gangen her da, så får vel kjøre mot Skien neste gang. Men virker så ulogisk å kjøre der når jeg kom derfra :P

Ja :P men det er det eneste skiltet som viser E18 kom fra Skien denne gangen her da, så får vel kjøre mot Skien neste gang. Men virker så ulogisk å kjøre der når jeg kom derfra :P

Hæ kjøre mot skien når du skal på E18? Haha nå skjønner jeg at jeg må se hva som står på skiltene når jeg skal ut å busse på onsdag :P

Den ved rema er det vel, tror jeg :P burde egentlig kunne den veien da. For vi har hytte i ulefoss

Ja det er flaut å ikke kunne veien :p

Jeg som ikke har lappen trur jeg skulle klart å finne veien til hytta vår selv :P men jeg skjønner deg godt for jeg syntes det er kjedelig å følge med på veien når vi er ute å kjører :P

Jeg som ikke har lappen trur jeg skulle klart å finne veien til hytta vår selv :P men jeg skjønner deg godt for jeg syntes det er kjedelig å følge med på veien når vi er ute å kjører :P
Ja jeg gidder aldri det :P planer om å ta lappen da ? :)

Ja jeg gidder aldri det :P planer om å ta lappen da ? :)

Nei egentlig ikke :P har klart meg så fint til nå og som alenemor til 2, og ansatt i kommunen tviler jeg på at jeg kommer til å ta meg råd eller for den saks skyld tid til å gjøre det.

Back
Topp