Larvik ? Eller Sandefjord ?Jeg skjønnerhvor lang tid bruker du til jernbanen fra der du bor da?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Larvik ? Eller Sandefjord ?Jeg skjønnerhvor lang tid bruker du til jernbanen fra der du bor da?
![]()
Larvik ? Eller Sandefjord ?
Bruker vel 15 - min eller noeLarvik. Vet ikke hvor jernbanen i Sandefjord er så det hjelper meg ikke haha![]()
Ikke så ille da egentligBruker vel 15 - min eller noe
Nei men bruker 5 min til sandefjordIkke så ille da egentlig![]()
Nei men bruker 5 min til sandefjord![]()
JaHaha Oki litt nærmere den veien da![]()
Haha vet ikke hvordan jeg skal forklare det hvis du ikke er kjentMen siden du skal være så vrien å holde deg nærmere Sandefjord så må jeg jo spørre. Hvor er jernbanen I Sandefjord egentlig? Haha
Haha vet ikke hvordan jeg skal forklare det hvis du ikke er kjent![]()
JaMen er det i sentrum liksom?
Jaeller litt oppafor. Men har en gate som går derfra og ned til sentrum
Nei jeg synes ikke detOki så da er det egentlig ikke så vanskelig å finne frem![]()
Nei jeg synes ikke det![]()
Sånn er jeg åJeg eier ikke rettningssans men er faktisk ganske flink til å finne frem når jeg er på nye plasservet ikke hvorfor jeg klarer det for å finne frem til en plass jeg har hvert kan jeg nesten bare glemme
![]()
Sånn er jeg ågubben vet alltid hvor vennene mine bor etter vi har vært der et par ganger
men jeg finner aldri frem
![]()
Haha trodde alle visste detHaha men det er bra du har en som har litt kontroll daFrøkna måtte informere bestefaren om at han hadde kjørt feil når vi hadde hvert i Tønsberg og skulle til borre. Og da var det ingen som hadde sagt at han hadde kjørt feil, men det hadde hu fått med seg
så jeg har vel en unge med rettningssans forhåpentligvis haha
Jaja skal ikke si noe ! Hver gang jeg kjører hjem fra Porsgrunn så kjører jeg feilTydeligvis![]()
Jaja skal ikke si noe ! Hver gang jeg kjører hjem fra Porsgrunn så kjører jeg feilkommer aldri ut på E18
![]()