E
ElskerGuttenMin89
Guest
Hei..trenger venner/venninna jeg bor i Skien har ikke mange venner er som regler aleine hadde vært koselig å bli kjent med noen...hvis du vil bli kjent har venninna så er det bare å skrive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei..trenger venner/venninna jeg bor i Skien har ikke mange venner er som regler aleine hadde vært koselig å bli kjent med noen...hvis du vil bli kjent har venninna så er det bare å skrive![]()
Jeg bor i LarvikJeg bor I stokke da. Men trenger noen jeg også, er stort sett alene jeg også
![]()
Bosatt i Skien her.
Send en mld hvis du vil bli kjent![]()
Jeg bor I stokke da. Men trenger noen jeg også, er stort sett alene jeg også
![]()
Hei så koselig da ja vil gjerne bli kjent med deg..vet ikke helt hvordan jeg kan får sende melding
Jeg bor i LarvikHei..trenger venner/venninna jeg bor i Skien har ikke mange venner er som regler aleine hadde vært koselig å bli kjent med noen...hvis du vil bli kjent har venninna så er det bare å skrive![]()
Naboer vi daJeg bor i porsgrunn og det er bare å ta kontakt om du vil prate![]()
LarvikJa du bor vel ikke så langt unna har jeg skjønt![]()
LarvikHehe
Ja det er detJa det tar jo nesten ikke lenger tid å kjøre til Larvik enn å komme seg til Bamble så er jo bare rett borti her![]()
Ja det er detbor egentlig i Sandefjord da men ;P
Bor på grensaNå må du bestemme deg daLarvik og Sandefjord er jo to forskjellige plasser haha
![]()
Bor på grensaLarvik kommune adresse i Sandefjord
![]()