Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere tenkt å bruke skia i vinter?
Her legges slalomskia på hylla, men håper på noen fine turer på langrenn, men beveger oss nok ikke i de bratteste terrengene...
Ikke så lett å gå på ski der vi bor, må i så fall reise et lite stykke, så tror ikke vi kommer til å gjøre det nå i vinter. Går uansett mest på ski(langrenn) på hytta i påsken. Men tror ikke akkurat jeg skal driste meg ut på ski i påsken i år akkurat med termin i starten av mai....Jeg som er så kløne på ski
Har allerede gått en del 1,5-2 mils turer, og enda går det veldig fint, men ekstremt mye mer støl i bekken og lysken i dagene etterpå enn før. Også prøver jeg å være forsiktig i bakker o.l men ja, vinteren her består i å gå lange fine turer og vil fortsette med det
Så lenge det ikke er skare er det vel helt ok, tenker jeg Greit at det ikke går for fort nedover, og at om uhellet er ute bør det være litt myk landing.
Vi har hytte med ski out og ski inn til slalomanlegg. Så det har blitt en del slalom. Men i år blir det ikke. Tør rett og slett ikke med tanke med bekkenet. Hatt bekkenløsning forrige svangerskap, og vil holde bekkenet noe lunde greit lengst mulig.. [emoji4]
Jeg tryna noe sinnssykt på langrenn på tampen av sesongen i fjor, landet på fjeset og knakk nesa. Så virkelig ikke ut etterpå. Så jeg kommer ikke til å stå langrenn i år, både fordi skien brakk og jeg ikke har kjøpt nye og fordi jeg har fått litt skrekk..
Men kommer til å dra i alpinbakken med 2-åringen, føler jeg har mer kontroll på slalåm enn på langrenn, hvertfall i barnebakken.
Jeg tør ikke å gå på ski i vinter. Er ikke sååå stødig, og redd for å gå på trynet i bakker. Tar ikke sjansen, hadde vært så forferdelig om noe gikk galt pga det!
Har tradisjon med en vennegjeng å dra på hyttetur på nyåret og stå på slalåm. I år lar jeg skiene bli hjemme, og så blir jeg med ungene til barnebakken og akebakken
Jeg har lysløypa rett utenfor døra og gikk på ski allerede i november kommer til å fortsette med det så lenge kroppen vil, men holder meg til flatt terreng
Jeg skulle gjerne, men jeg tryner på flatmark, så jeg tenker at det nok får vente til neste vinter Synes det er kos å gå på ski, men her blir det nok kickspark med hundene som blir tingen
Vesla får ski til jul, så det blir nok ønsker om å komme seg ut på en tur eller to i jula. Men usikker på om jeg blir med eller bare sender pappaen, sliter med bekken og kraftige kynnere, tviler på at skigåing er supergunstig for noen av delene [emoji57]