Ski?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det noen som vet hvor de selger "babyski"? Slike som du bruker med vanlige sko, ikke med ordentlige skisko og bindinger?

Hittil har jeg prøvd å finne det på en lekebutikk og en sportsbutikk. Begge hadde i fjor, men ikke i år.[>:] Nå håper jeg at noen av dere har sett det noen steder i år.[:)]

Anbefaler også skikkelig skibinding! Her får han ski til jul[:)]

vi har kjøpt sånn start-skipakke til T.J på G-sport, som han skal få i julegave. Det er ski der du kan bruke vanlige sko, og så er det staver med. alt du trenger[8D]

ORIGINAL: T.Js mamma

vi har kjøpt sånn start-skipakke til T.J på G-sport, som han skal få i julegave. Det er ski der du kan bruke vanlige sko, og så er det staver med. alt du trenger[8D]

Når en skal lære å gå på ski, skal en egentlig ikke bruke staver[;)]

vi kjøpte ski med reimer på loppis i høst, så blir bare dem i år. Mest bare for å prøve litt i gården. Antar det ikke blir de lange turene. Får heller få ordentlige ski neste vinter.

ORIGINAL: beibi08og11

vel, d får være opp til T.J om han vil holde i dem eller ikke. E ikke den som bryr mæ om ka man egentli skal /ikke skal gjøre[;)]

vel, d får være opp til T.J om han vil holde i dem eller ikke. E ikke den som bryr mæ om ka man egentli skal /ikke skal gjøre[;)]

Ja klart! tenkte bare å komme med et godt råd[:)]

jeg så noen rosa ¨sånne plastski på e ringo butikk når vi var på tur på lørdag.. er det noen ringo butikker i nærheten av deg?

Vi har kjøpt plastski med remmer på OBS... Blir kun litt for prøving iår, så gadd ikke kjøpe ordentlige...
Vi betalte 300,- for de....

Har sett det noen steder, men husker ikke helt hvor [8|]

Er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med det i år [:)]

Lurer litt på å kjøpe snowboard til å sette på vanlige støvler da, noen som har erfaring med det til så små?

Tusen takk for mange svar og gode råd![:)]

Nå har jeg funnet babyski.[:)] Mx-sport på Tingvoll hadde på lager, og holder av til en slektning får hentet. Nå er jeg veldig fornøyd.[:)]

Gutten min skal ikke lære å gå på ski, han skal ha noe å leke med i hagen. Håper han aldri fatter interesse for ordentlige skiturer.[X(] Nå har jeg ikke tenkt å gå inn for skobytte hver gang skiene skal av eller på, babyski er det vi trenger. Staver høres bare ut som noen han kunne skadet lillesøster med, så det dropper vi.[8D]

nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men sebbe skal få ski til jul av mamma og pappa.
pappa er gammel skitrener, så han er ivrig på å ta med sebbe ut i vinter.

sebastian skal få ordentlige ski med NN binding.

ORIGINAL: Heffa og Go`ungen

nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men sebbe skal få ski til jul av mamma og pappa.

Og du er jo "gammel" langrennsutøver[:D]

det er jo du og [:D][:D]

pappa er veldig ivrig på å gi seb ordentlig utstyr, så dette kommer han nok til å stå for hver eneste vinter, så sant sebbe liker dette da :)

det er jo du og [:D][:D]

pappa er veldig ivrig på å gi seb ordentlig utstyr, så dette kommer han nok til å stå for hver eneste vinter, så sant sebbe liker dette da :)

Samme her[:)] når en har drevet aktiv vet en hvor mye det betyr. Prøvde ski i påsken og det syns han var gøy[:)]

Nå skjønner jeg veldig godt hvorfor dere som sier det ikke anbefaler ski med vanlige sko.

For noe herk.

Prøvde de for første gang idag, de bare løsner å er ikke noe tess, så her blir det nok vanlige ski om ikke altfor lenge....

(Å jeg som trodde det skulle være såååå smart [&:])

Løsner de? Det gjør ikke Felix sine heldigvis.

ORIGINAL: Sukkertopp

Løsner de? Det gjør ikke Felix sine heldigvis.

Ja hun går liksom ut av de...

Det står forklart åssen de kan brukes i to possisjoner.
En som langrenn, kun festet forann, og en son nedoverski, også festet bak.
Men begge må festes godt for at hun ikke skal gå ut av de....

Nei vi kommer nok til å se oss om etter noen brukte vanlige ski..

Men bra de fungerer for dere da [:)]
Ikke no er bedre enn det!!!

Back
Topp