Ski til gutt 15mnd

Prox

Gift med forumet
Er det for tidlig å kjøpe ski i julegave til gutten min som er 15måneder da? :p
Hadde vært såå artig :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, har sett flere så små barn som er ute å går på ski.. Jenta vår har ikke hatt noe interesse av det før nå, så ho får det i julegave i år :)

Nei, det syns jeg ikke :) Snuppa fikk det til 2 års dagen sin, men ser hun kunne ha fått det før ;)

Jenta vår på 3 skal få ordentlige langrennsski i vinter. Tidligere vintrer har hun brukt ski som tres utpå vanlige sko, billige og funker svært bra for de små:D

Jenta vår på 3 skal få ordentlige langrennsski i vinter. Tidligere vintrer har hun brukt ski som tres utpå vanlige sko, billige og funker svært bra for de små:D

Aah kanskje det er greit å starte med! Hvor kjøpte du det?:)

Aah kanskje det er greit å starte med! Hvor kjøpte du det?:)

Ja, veldig greit å starte med synes jeg. Vi arvet. Men såg at de hadde på Biltema:)

Vi kjøpte ski til snuppa da hun var to år, og hun kunne fint ha hatt ski før det. Kjøpte skipakke på xxl.

De første skiene til guttungen kjøpte vi på Rema 1000 av alle plasser. Var slike som man tar utenpå skoene. Veldig greit :) men i år skal han få orndtlige ski :)

Blir det snø blir det ski. Men vi bor i kr.sand.. så.noen vintre er nesten helt uten skiføre. I fjor var det sykt fin vinter med masse snø! Så håper på noen uker med snø denne vinteren også.. men kan liksom aldri vite. I fjor akte vi mye for hun kunne ikke gå enda. Gikk ikke før 17 mnd. Så da var det jo ikke aktuelt. :-)

Back
Topp