Ski til de minste

Daizy

Forumet er livet
Hvor kan jeg få tak i det?Sånne som disse?Har vært i flere sportsbutikker men de har bare sånne med bindinger og skisko,som begynner på str.25.Er det noen lekebutikker som har slike,tro?

ORIGINAL: *bondekone*

jeg fikk på sport 1

Vet ikke om vi har det rundt her,men jeg sjekker,takk![:)]

har sett de i mange lekebutikker...

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

Har du?? Var det jeg håpet på![;)][:)]

sett dem på både brio butikk og br-leker....

har akkurat dessa skia i rosa og kjøpte dem på en ringo butikk... 149 kr! hehehe
men akkurat sa der e dritdårlig asså... i e ikkje fornøyd, men kan vel ikkje forvente nokka meir når dem kosta så lite[8D]

Har ikke planer om at han skal lære å gå på ski denne vinteren,skal ha de mest for lek når vi er ute og koser oss i snøen,han er veldig opphengt i ski.Så tenkte han kunne få leke med disse denne vinteren til han kan få ordentlige ski og begynne på skiskole[;)][:)]

da e dem sikkert heilt grei...[;)] i har ikkje gidda å kjøpt sånn dyre skikkelige akkurat fordi d bli lite brukt og e kun for leik akkurat no... og fordi ho har altfor liten fot til sa skoa[8D][8D] men neste år bli d skikkelige ski![:)]

Jeg har sett de i mange lekebutikker!!

Brio hadde sånne tidligere i allefall.

Men vi har valgt å kjøpe ordentlige ski. Mye bedre å gå på for han. Nicholas går masse på ski og er blitt veldig flink han.

Nicholas har disse:

Koster 999,- på Oslo sportslager

ORIGINAL: Ihne

Jeg ble anbefalt å IKKE kjøpe sånne.
For barnet lærer ikke å gå ordentlig på ski med de. De blir bundet fast med hele foten.

Så her endte vi opp med ordentlige ski.
Skoene er kjøpt altfor store, så de passer neste år og. Er såler nede i nå så de passer[:D]

Samme her[:D]

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

ORIGINAL: novembersnuppe

Disse har vi til snuppa...

http://www.flust.no/sport-og-fritid/ski/aasnes-jul-i-blaafjell-skipakke/

De er veldig greie. Også er hælen "løs", så den løfter seg som om man skulle gått på vanlige ski [:)]

Signerer denne!! Gullgutten går kjempe godt på disse skiene, de sitter godt på foten, lette, å stavene har godt håndfeste. Disse anbefales av meg [:)]

Back
Topp