Skeptiske babyer

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Flere som har blitt skeptisk. Leah startet for 1uke siden. Hyyyyyl gråter til noen[emoji85] 12,5uker
 
Har ikke merket det enda, men gruer meg litt til det kommer. Blir nok vanskelig for beste/Oldeforeldre.. tror ikke hun kjenner dem igjen fra gang til gang enda.

Hva gjør dere når babyen gråter hos andre da? Tar dere baby tilbake, eller lar dere f.eks besteforeldre prøve å roe dem ned selv?
 
Ikke gråting, men hun studerer nye folk nøye med et morskt blikk :D
 
Har ikke merket det enda, men gruer meg litt til det kommer. Blir nok vanskelig for beste/Oldeforeldre.. tror ikke hun kjenner dem igjen fra gang til gang enda.

Hva gjør dere når babyen gråter hos andre da? Tar dere baby tilbake, eller lar dere f.eks besteforeldre prøve å roe dem ned selv?

Er ikke noe morro for besteforeldrene.

Jeg tar lille tilbake med en gang. Sutrer hun så kan de prøve å roe hun ned. Men når
det blir panikk gråt tar jeg hun med en gang.
 
Her har frøkna begynt med panikk gråt med en gang noen andre skal holde henne utenom meg[emoji29] Selv pappaen får ikke en gang holde [emoji90]
 
Her har frøkna begynt med panikk gråt med en gang noen andre skal holde henne utenom meg[emoji29] Selv pappaen får ikke en gang holde [emoji90]

Pappaen er ikke god nok dersom hun er trøtt. Men hun godtar han heldigvis når hun er uthvilt og klar for lek og morro
 
Hadde en periode der hu ikke ville til noen andre enn meg men det gikk heldigvis over igjen[emoji3] Nå smiler hun til alle som prater til henne og holder henne[emoji254] ( 16 uker imorra)
 
Her kan hun smile sitt skjønneste smil når noen fremmede snakker til henne, og plutselig henger lippen og hun begynner å gråte. Skifter fort :p
 
Livredd skjeggete menn. [emoji23] bare så synd at vi har mange av dem i familien. Alt annet går greit. Men fy fy, ikke snakk om at de skal holde henne 11 uker
 
Tror jeg har fått en skeptisk baby denne gangen jeg. Hun holder koken enda. Ikke hvem som helst som får et smil fra denne jenta[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp