Skeptisk!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det flere av de små som er fryktelig skeptiske til folk de ikke kjenner?

Vi kan ikke ta vogna bort til butikken, en gang. Så fort han ser noen begynner han å hylskrike. Samme hvis jeg går forbi vogna for å hente noe. Sitter han i handlevogn kan jeg ikke stå bak ham og legge opp varene. Til og med i barnehagen skriker han hvis jeg går litt unna vogna. :confused:
Det har vart en stund nå, så håper det snart går over!

* app'n *
 
Sosialklumpen her er ikke så veldig skeptisk! Ikke alle som får et stort glis,men de fleste! Er et par menn som har fått et vræl.. Ellers er hun bare fornøyd med at folk snakker til henne :)
 
Åh mi her var sånn, LENGE! Nå har hun endelig kommet over det og er supersosial :) kan la henne være igjen med mine venninner på kafeen mens jeg går og kjøper babymat til henne, og det går supert! Er somregel bare en fase som går over. Min erfaring og teori er hvertfall å gi masse kos og kjærlighet og ikke presse på at hun skal være hos andre når hun er redd, så går det over. Trygg baby må være trygg på at mamma alltid er der som trygg base før hun kan utforske resten!
 
Åh mi her var sånn, LENGE! Nå har hun endelig kommet over det og er supersosial :) kan la henne være igjen med mine venninner på kafeen mens jeg går og kjøper babymat til henne, og det går supert! Er somregel bare en fase som går over. Min erfaring og teori er hvertfall å gi masse kos og kjærlighet og ikke presse på at hun skal være hos andre når hun er redd, så går det over. Trygg baby må være trygg på at mamma alltid er der som trygg base før hun kan utforske resten!
Ja, sånn eeegentlig bør man jo bare nyte hvor avhengige de er av mamman sin. Plutselig er mamma verdens kjedeligste person.
Meeen.. han skriker jækla høyt, og det er litt pinlig når han skriker hver gang ei gammel dame ser på ham. :p vi bor utpå landet, så det er en del av de! :p Hihi...

* app'n *
 
Jeg tror ikke hun liker meg. :p hun elsker folk og syns det er såå gøy å se og være med andre enn den kjedelige mammaen sin. :(
 
Jeg tror ikke hun liker meg. :p hun elsker folk og syns det er såå gøy å se og være med andre enn den kjedelige mammaen sin. :(
Å, bare vent! Det kommer nok en dag hvor hun klamrer seg fast i deg og helst skal sitte inni genseren din. :)

E foretrekker for øvrig pappan sin, ikke meg. Han går nemlig og bærer på ham, og det gidder ikke jeg like lenge. :cool: med meg må han til og med ligge på gulvet og øve på p krabbe, det er jo skikkelig kjipt. :cool:

* app'n *
 
Her gidd hun ikke sitte på fanget eller bli bært. Det er kjedelig. Skal helst øve og øve og øve på å krype. Hun elsker å ligge på gulvet og leke. :)
 
Her gidd hun ikke sitte på fanget eller bli bært. Det er kjedelig. Skal helst øve og øve og øve på å krype. Hun elsker å ligge på gulvet og leke. :)
Så fliink! E eier ikke tålmodighet. Blir bare sinna. Lurer på hvor det kommer fra. :cool:

* app'n *
 
Det har vi sluppet heldigvis :) Om noen ser på henne eller snakker til henne så blir hu helt i hundre og smiler fra øre til øre :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Er så gøy når de smiler til ukjente, alle blir så glade da :D
 
Så heldige dere er som slipper unna det! Håper det snart går over, det må jo være fryktelig slitsomt å synes at alle er skumle.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Min har fått tendenser til å være litt mammadalt. Gråter når jeg går etc. Men det kommer nok av mye forandring i det siste: ferie først, og nå er jeg på jobb om dagene. Blir nok bra igjen neste uke når jeg er hjemme.
 
Back
Topp