For en ukes tid siden merket jeg at lille begynte å sende "fremmede" litt skeptiske blikk. Gråt ikke, men var veldig skeptisk. I dag var vi i familieselskap og lille var livredd alle. Flere tanter og onkler prøvde å holde og bære han, men han skrek. Han skrek så voldsomt, har aldri hørt det før. Roet seg hos meg og fikk litt tid på seg før noen andre kom å tok han. Dermed startet skrikingen igjen. Jeg syntes d var tidlig å bli skeptisk? Han har vært så glad i alle ansikter tidligere, men nå er alt skummelt. Syntes synd på han i dag for alle ville holde, å folk ler bare når han starter å skrike og er redd. Ikke snakk om å levere tilbake, neida.. Når lille hadde skreket nesten 2 timer i strekk med kun litt pauser, satte jeg han i bilstolen og gikk hjem. Fikk vondt i hjertet... Ble ekstra lang kos i senga i dag før leggetid
Andre skeptiske småtroll? Og evt irriterende familiemedlemmer som ikke tar sånt seriøst?!
Andre skeptiske småtroll? Og evt irriterende familiemedlemmer som ikke tar sånt seriøst?!