Skeptisk.. Redd for MA

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Er i dag 7+6 men frykter enn MA. I forgje uke hadde jeg mye smerte i livmoren men etter den ene dagen føler jeg de fleste gravid symptomer er blitt svake.. Brystene er forsatt ømme men ikke like mye. Var uggen mye i begynnelsen av forgje uke men ikke så mye mer nå...
Lite murring i magen. Løper på do ofte da.. Og begynt verke mye i korsryggen og øvre del av rompa. Pyton sitte over lengre tid. Noen som har opplevd lignende? Ingen blødning eller noe slikt

Er i dag 7+6 men frykter enn MA. I forgje uke hadde jeg mye smerte i livmoren men etter den ene dagen føler jeg de fleste gravid symptomer er blitt svake.. Brystene er forsatt ømme men ikke like mye. Var uggen mye i begynnelsen av forgje uke men ikke så mye mer nå...
Lite murring i magen. Løper på do ofte da.. Og begynt verke mye i korsryggen og øvre del av rompa. Pyton sitte over lengre tid. Noen som har opplevd lignende? Ingen blødning eller noe slikt
Det som er så frustrerende med dette er at det kan selvfølgelig være en MA, men det kan også være HELT normalt. Jeg tipper alt er bra hos deg, men er du som meg får du ikke fred før du har sett det på UL ;) Jeg har hatt de samme symptomene som deg, den ene gangen fødte jeg en frisk jente, den andre gangen var det MA :( Bestill en UL om du har mulighet, så får du det mye bedre etterpå :)

Mine bryster og brystvorter var også mye mer ømme tidligere og er mindre uggen nå. Det er helt normalt at symptomer svinger :) Ville anbefalt å bestille en privat TUL, slik at du forhåpentligvis kan se at alt er bra og får ro. Er vondt å gå og være usikker og redd :Heartred

Huff, skjønner at du er bekymret. Men som sagt over her, så kan det være helt normalt. Vi overtenker jo gjerne litt i denne situasjonen. Håper alt er bra hos deg, men ville nok bestilt meg en UL for å roe nervene hvis du plages veldig av tankene ❤️

Takk for svar [emoji173]️Avventer litt så får jeg se hva som skjer. Kanskje ta tul i uke 10. Er bare to uker til! Tiltak dra til legen å ta blodprøver hvetfall.

Back
Topp