Skeptisk :o

High_Voltage

Betatt av forumet
Har kjent en svak bølgende smerte som kommer og går (kan være min paranoia) som dreier seg om lysken/eggstokken på høyre side. Kan dette være tegn på sa? Og ved et slikt tilfelle, vil det da blø mye? Er selvfølgelig på jobb, og har 12 timersskift, så noen fossblødning hadde passet *unnskyld* jævlig dårlig.. hvor sentrerer smertene seg ved en sa?

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Det er vel ganske normalt å kjenne litt små murringer - livmora tøyes jo en del så dette kan kjennes ut som svake menssmerter, det er derfor enkelte kan oppleve spotting..
Jeg ville nok tatt det litt med ro og hvis smertene øker i styrke ville jeg ha ringt lege/legevakta/føden.
Hvor smertene sentrerer seg og hvor mye blod som kommer ved en sa tror jeg er ganske forskjellig fra person til person (eller fra gang til gang).. Da jeg hadde min sa hadde jeg sterke smerter (på samme plass menssmerter er) i over 2 uker, deretter begynte jeg med blødning som økte kraftig (ble og sterkere smerter)...
Kjenner litt murringer i siden jeg også og det gjorde jeg da jeg gikk gravid med di to andre også ;)

Krysser fingrene for at det kun er litt bøy og tøy på livmora og at spiren din har det fint :)

Kan være voksesmerter, trenger ikke bety sa.

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Har ingen blødninger/spotting, men anstrengte meg en del både psykisk og fysisk i går.

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Prøv å ikke ta alle sorger på forskudd. En sa vil være forskjellig fra person til person og er nok dessverre ikke noe en kan forberede seg på.
Er ikke noe å gå å bekymre seg for, da kan en bli litt tullete til slutt ;)

Kan bare være at du har anstrengt deg for mye. Kan blir sånn her også når jeg stresser og finner ut at jeg skal gjøre masse husarbeid f.eks..

Jeg blir fort støl og øm hvis jeg anstrenger meg litt for mye, og har strukket litt for langt på leggetid etc. Stikkinger i lysken kan også være voksesmerter :)

Jeg har hatt det siden før positiv test dette svangerskapet og hadde også dette med førstemann i begynnelsen av svangerskapet.
Man blir naturlig nok veldig redd og tenker det verste, men det man ikke tenker på er at livmoren må vokse og det kan jo gi smerter ;)

Såfremt det ikke er noe tegn til blod så skal du ikke bekymre deg :)

Det er nok bare livmor som vokser. Jeg kjenner det også der du beskriver det.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Er ikke uvanlig dette snuppa, ta det med ro. Kjenner det stikker og strekker med jevne mellomrom her også. Ubehagelig, men vi må nok bare lære oss å like det :P

Back
Topp