skeive tenner?

Melines

Gift med forumet
Hvordan ser det ut i tanngarden til deres små? Her er det tre tenner som ikke akkurat står bent! Har sett det på dattera til venninna mi også at tennene er skjeve. Er dette vanlig, og vil de rette på seg når det kommer flere? Eller kommer det til å se ut som om at noen har kastet tennene i kjeften på snuppa mi forever?[:o]

Det retter seg... Om ikke med melketennenen så fikser det seg nok når de vanlige tennen kommer. Tannstillig er ganske arvelig tro jeg. Ser sånn ut på mine unger som desverre har arvet sine fars tenner, og vil da mest sannsynlig ende opp med streng. Dette kunne de se allerede på 3 års kontrollen

ORIGINAL: karaoke

Det retter seg... Om ikke med melketennenen så fikser det seg nok når de vanlige tennen kommer. Tannstillig er ganske arvelig tro jeg. Ser sånn ut på mine unger som desverre har arvet sine fars tenner, og vil da mest sannsynlig ende opp med streng. Dette kunne de se allerede på 3 års kontrollen

Om hun arver mine tenner blir det mange år med styr.... jeg mangler to tenner og derfor fikk tennene romstere fritt. Jeg begynte med tannregulering da jeg var 6 år og ble ferdig en mnd før konfirmasjonen[&:]

man for kjøpt smokk på apoteket som skal hindre at tennene blir skeve. d har vi kjøpt inn nå [:)]

Back
Topp