Skeiv melkeku sa du...?!

FruGuld85

Forelsket i forumet
Min kjære mann fikk for seg og være litt artig tidligere idag..!! [:@][:'(]

Jeg sluttet jo å amme for snart 2mnd siden da valpen ikke var intressert lenger, og mista melka ganske kjapt, og puppene har blitt som små, flate, tomme poser..![>:][:'(]

Da j amma og i ettertid hadde j ikke så alt for mye følsomhet i brystvortene at d gjorde noe, men d har begynt å komme veldig tilbake de siste ukene, å d syns da min kjære er kjempe artig!!

så Idag mens vi tulla litt i sofaen mens junior sov,holdt han meg fast, og tok et skikkelig sug på den ene puppen bare for og terge og kile meg! merket ikke noe mer etterpå, men nå for noen minutter siden føltes d ut som at hele puppen sto i fyr og flamme, så j gikk på badet for å sjekke... å joda! der var d full produksjon igjen gitt!![>:][8|] melke spruten sto nesten i taket bare j var nær brystvorten!! 

så nå sitter j her da!! men en totalt flat pupp, og en pupp med små spreng!! Jippi!![>:]

(mannen min syns forsåvidt j ser super artig ut da så klart...![:'(][:@])

men hva gjør j me d a? bare la d være spreng, å vente til d går tilbake igjen? eller burde j tørke støv av pumpa..? guttvalpen vil jo ikke ha no mer, å d er jo bare den ene som har produksjon!! den andre er like tom som sparekontoen[8|]!! lurer på hvordan j skal gjøre d me bh imorgen j... vi skal jo i banken å full pakke...![:o]

blæææ..[:'(][>:]

he he.. ja syns d var litt komisk når j sto å så meg i speilet istad, helt til j kom på bank møtet i morgen! he he.. gubben gjør jo ikke annet enn å flire av meg!! teite, teite mannfolk!!![>:]

Hehehehe!! Sorry,men må bare le[:D] Du skriver godt

[:D]

Hehe, stakkars puppene dine!

Enten må du vel bare fjerne den verste sprengen og vente på at det gir seg igjen ellers så får mannen din starte opp produksjonen på andre sida også! [;)]

ORIGINAL: rilo

Hehehehe!! Sorry,men må bare le[:D] Du skriver godt

[:D]

Back
Topp