Skeidar og leveringstid

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg bestilte varer i uke 7, på ordren står det at det normalt sett blir sendt etter 3-5 dager, jeg tok kontakt etter en uke å fikk beskjed om at varene kom uken etter men det gjorde de ikke, tok kontakt på nytt uken etter der igjen å fikk da beskjed om levering uke 11-12, vel jeg har fortsatt ikke hørt noe .
Hva er deres erfaring med leveringstid hos skeidar ?
Eneste jeg har fått beskjed om er at jeg kan kansellere ordren om jeg synes det tar for lang tid.

Jeg har litt ulik erfaring med skeidar. Ca 50% av det jeg har kjøpt der har kommet til avtalt tid og 50% ikke. Bestilte noen madrasser og overmadrasser for et par år siden og etter å ha ventet 2 mnd etter avtalt levering ringte jeg å sa at jeg kjøper madrasser et annet sted.

Jeg har veldig god erfaring med møblene vi har kjøpt på skeidar, så vi ender ofte opp med å kjøpe der. Men river oss i håret hver gang ettersom de ALDRI har levert på tiden. Hvis du ringer inn og etterlyser kan det hende varene har kommet og de har glemt å gi beskjed. Det skjedde her for noen uker siden. Ene gangen gikk det så lang tid over forventet levering at vi fikk varene fritt hjemkjørt..

Jeg har veldig god erfaring med møblene vi har kjøpt på skeidar, så vi ender ofte opp med å kjøpe der. Men river oss i håret hver gang ettersom de ALDRI har levert på tiden. Hvis du ringer inn og etterlyser kan det hende varene har kommet og de har glemt å gi beskjed. Det skjedde her for noen uker siden. Ene gangen gikk det så lang tid over forventet levering at vi fikk varene fritt hjemkjørt..
Jeg sendte ny Mail før i uken men ikke fått sva

Var i kontakt med avdelingen nærmest oss i påsken , de skulle sjekke opp, det tar visst tydeligvis veldig lang tid. Mail er heller ikke besvart siden sist, ikke imponert over kundeservicen kjenner jeg

Flere år siden, men vi kjøpte spisebord og stoler på Skeidar. Det gikk to-tre måneder før første del av bestillingen kom, resten kom en måned senere.. Husker ikke om det var bordet eller stolene som kom først, men vi fikk ikke brukt noe før vi hadde alt..
Bordet er byttet to ganger på kort tid pga at lakken sprakk på det, som resulterte i nye uker med venting.. Ikke særlig imponert over Skeidar

Jeg har en del dårlig erfaring med Skeidar...til tider ekstrem lang leveringstid, fått feilplukk fra lageret flere ganger, og fikk til og med en tv-benk som skulle være hvit levert med blandet hvit og sort i esken ved levering en gang o_O

kjøper ikke store ting der lengere, orker ikke å kanskje få det jeg skal ha

Flere år siden, men vi kjøpte spisebord og stoler på Skeidar. Det gikk to-tre måneder før første del av bestillingen kom, resten kom en måned senere.. Husker ikke om det var bordet eller stolene som kom først, men vi fikk ikke brukt noe før vi hadde alt..
Bordet er byttet to ganger på kort tid pga at lakken sprakk på det, som resulterte i nye uker med venting.. Ikke særlig imponert over Skeidar
Nei ikke imponert jeg heller

Jeg har en del dårlig erfaring med Skeidar...til tider ekstrem lang leveringstid, fått feilplukk fra lageret flere ganger, og fikk til og med en tv-benk som skulle være hvit levert med blandet hvit og sort i esken ved levering en gang o_O

kjøper ikke store ting der lengere, orker ikke å kanskje få det jeg skal ha
Nei, det blir ikke flere bestillinger herfra heller

Back
Topp