Så moro med sån trå. Ike vert med på det før, men tror jeg skjøner greia![]()
Vi har hatt slike tråder gående lenge nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro med sån trå. Ike vert med på det før, men tror jeg skjøner greia![]()
Da er v fere![]()
Ja sant det-hvertfall 2 plassenAugust er tross alt bare 5 deltakere og gjøen en kjempe innsats.
Jg bil lit fram og tlibake i dag, men prøve skrvle en del lkevelSyns djeg har noen ærend å gjøre ii dag i det fine været,men da får jeg skravle masse i kveld![]()
Kan jeg tnke meg!Vi har hatt slike tråder gående lenge nåde pelier å utvitke seg til å bli hysterinsk morsomme!
![]()
Hæ? Kan du oversette??![]()
Prlver på nytt...Den setningen er itt vanskelig å tydeHehe. Morsomt med skrivefeil tråder
Dkujje strengt tatt vørt litg hudmor, men fiffer ilkeHva slags planer har dere i dag da jekte? :=
Vi skl kose os med idol, god mat og dig i kvld vertfall. Før dt må jeg få una litt hsabeidHva slags planer har dere i dag da jekte? :=
Vi skl kose os med idol, god mat og dig i kvld vertfall. Før dt må jeg få una litt hsabeidDu da?
Brna klangler, blir gall:/
Haha, skriveleif, mente diggg! frorumtid i kvld må det bli. Kos dg hos maman dinn!Skal du kose deg meg meg i kveld?
Nå må jeg en rask tur til mamma og levere ent kakefat. SÅ skal gel snuppa sopve litt. Så da spør set om jeg prøver å gøre litt er. I kveld blir dt god mat, idol og forhåpentlig vis litt forumrid![]()
Ne, de mtabeider megg, klrer ikke konstrere meg om brigen.Hudd da!! Si de skal skjepe seg, eller s klarer ikke mamms å vimme frigen! .p
digg je!! Det er vet viktigte !! Mamma er ikke hjemme da, skal bare ta in posten og levere et fat. Men blir da en fin kjøretur i et nydelig solkinnHaha, skriveleif, mente diggg! frorumtid i kvld må det bli. Kos dg hos maman dinn!![]()
Ne, de mtabeider megg, klrer ikke konstrere meg om brigen.
kosli med sjoretor og da. folkinn er dejlidigg je!! Det er vet viktigte !! Mamma er ikke hjemme da, skal bare ta in posten og levere et fat. Men blir da en fin kjøretur i et nydelig solkinn![]()
Sklle had en daskBe de gå tu!!! umulig unger altså!!![]()