Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
Ååååå, en helt egen tråd[:D]
Ja, nå er det bare 1 dag igjen[:)] Vi gleder oss veldig begge to!!
Fikk tr i dag tidlig, så det hadde vært veeeldig flaks om vi får lov til å starte på denne syklusen. Krysser fingrene for det! [:)]
Og kanskje vi sees - hadde vært gøy!
Når skal dere dit? Vi skal dit 9.30[:)]
Ååååå, en helt egen tråd[:D]
Ja, nå er det bare 1 dag igjen[:)] Vi gleder oss veldig begge to!!
Fikk tr i dag tidlig, så det hadde vært veeeldig flaks om vi får lov til å starte på denne syklusen. Krysser fingrene for det! [:)]
Og kanskje vi sees - hadde vært gøy!
Når skal dere dit? Vi skal dit 9.30[:)]
Beklager sen oppdatering altså[&:] Vi måtte reise rett til svigers pga noe akutt..
Forsamtalen gikk veldig bra, og raskt! [:)]
Snakket litt om MA/SA som jeg har hatt, og om at jeg har hatt høyt prolaktin. De fant ikke noe aktivt prolaktin i blodet mitt, så da er det ikke det som har gjort at jeg ikke har blitt gravid - og det er jo bra[:)]
Hun sa det var 2-3 mnd ventetid fra søknaden var sendt, og det er nå 2,5 mnd siden[:D] Fikk tr på besøk på onsdag, så da går jeg utifra at vi starter med spray på neste syklus[:D][:D][:D][:D] Gleder oss masse til å komme igang!
Ul gikk kjempefint - alt så bra og normalt ut[:)]
Det optimale i forhold til egg var 6-10 sa hun, men siden jeg er så "ung" kunne det hende at det modnet flere - det gjorde ingenting, sa hun[:)]
Så nå venter jeg bare på brev med resepter osv - håper det kommer snart[:D]
Kattepus84: Lykke til i dag! Håper dere får starte snart også[:)]