Skattimagensnart:))!!

ella1

Gift med forumet
nå er det jammen ikke lenge til dere skal inn til samtale[:D]
kanskje vi sees,for vi skal også til ullevål på torsdag!!

Masse lykke til,håper dere kommer kjapt igang[:)]

Ååååå, en helt egen tråd[:D]

Ja, nå er det bare 1 dag igjen[:)] Vi gleder oss veldig begge to!!

Fikk tr i dag tidlig, så det hadde vært veeeldig flaks om vi får lov til å starte på denne syklusen. Krysser fingrene for det! [:)]

Og kanskje vi sees - hadde vært gøy!
Når skal dere dit? Vi skal dit 9.30[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Fikk tr i dag tidlig, så det hadde vært veeeldig flaks om vi får lov til å starte på denne syklusen. Krysser fingrene for det! [:)]

Masse lykke til i morgen skattimagensnart... håper dere snart kan begynne

Lykke til[:)] Krysser finggrene for at dere får starte opp med en gang. Hvis ikke, så er det nok maks en måned ventetid. Det går fort når man først har kommet inn!

Åååå lykke til i morgen!
Jeg har tenkt på deg hele uka, jeg skal nemlig dit selv på fredag....Så jeg håper du vil fortelle oss alt sammen når du kommer tilbake, så jeg vet hva jeg har i vente [:D][:D][:D] gleder meg kjempe masse...!! Får håpe du får begynne denne syklusen da [:D]

Takk, jenter[:)]

Oppdaterer så fort jeg kan i morra[:D]

Er så spennende!! Nå er dere snart igang[;)]
vi skal først ta blodprøver klokken halv åtte,så skal vi tilbake halv to for ultralyd..
tror ikke vi kommer til å være på ullevål hele "vente tiden",men kanskje vi sees?! Hadde vært morro[:)]
Håper dere kan starte opp med en gang!!
Hold oss oppdatert i morgen da(om vi ikke sees),er spent på hvordan det går[;)]

masse klemmer til skatten[:)]

Masse lykke til.[:)]

HVORDAN HAR DET GÅTT IDAG???

FORTELL, FORTELL... JEG ER SUPER SPENT PÅ Å HØRE HVORDAN DET HAR GÅTT!!!!!!

ORIGINAL: Kattepus84

HVORDAN HAR DET GÅTT IDAG???

FORTELL, FORTELL... JEG ER SUPER SPENT PÅ Å HØRE HVORDAN DET HAR GÅTT!!!!!!

fortell fortell[;)]

Håpar det gjekk bra på samtalen i dag og at de snart er i gang med forsøk! [:)]

Hvordan går det skattimagensnart??? Vi venter spent...

Beklager sen oppdatering altså[&:] Vi måtte reise rett til svigers pga noe akutt..

Forsamtalen gikk veldig bra, og raskt! [:)]

Snakket litt om MA/SA som jeg har hatt, og om at jeg har hatt høyt prolaktin. De fant ikke noe aktivt prolaktin i blodet mitt, så da er det ikke det som har gjort at jeg ikke har blitt gravid - og det er jo bra[:)]

Hun sa det var 2-3 mnd ventetid fra søknaden var sendt, og det er nå 2,5 mnd siden[:D] Fikk tr på besøk på onsdag, så da går jeg utifra at vi starter med spray på neste syklus[:D][:D][:D][:D] Gleder oss masse til å komme igang!

Ul gikk kjempefint - alt så bra og normalt ut[:)]

Det optimale i forhold til egg var 6-10 sa hun, men siden jeg er så "ung" kunne det hende at det modnet flere - det gjorde ingenting, sa hun[:)]

Så nå venter jeg bare på brev med resepter osv - håper det kommer snart[:D]

Kattepus84: Lykke til i dag! Håper dere får starte snart også[:)]

Beklager sen oppdatering altså[&:] Vi måtte reise rett til svigers pga noe akutt..

Forsamtalen gikk veldig bra, og raskt! [:)]

Snakket litt om MA/SA som jeg har hatt, og om at jeg har hatt høyt prolaktin. De fant ikke noe aktivt prolaktin i blodet mitt, så da er det ikke det som har gjort at jeg ikke har blitt gravid - og det er jo bra[:)]

Hun sa det var 2-3 mnd ventetid fra søknaden var sendt, og det er nå 2,5 mnd siden[:D] Fikk tr på besøk på onsdag, så da går jeg utifra at vi starter med spray på neste syklus[:D][:D][:D][:D] Gleder oss masse til å komme igang!

Ul gikk kjempefint - alt så bra og normalt ut[:)]

Det optimale i forhold til egg var 6-10 sa hun, men siden jeg er så "ung" kunne det hende at det modnet flere - det gjorde ingenting, sa hun[:)]

Så nå venter jeg bare på brev med resepter osv - håper det kommer snart[:D]

Kattepus84: Lykke til i dag! Håper dere får starte snart også[:)]

Så godt å høre at alt gikk bra, var redd du hadde fått dårlige nyheter der inne og var så deppa at du ikke orka å prate med oss jeg :) Og takk takk, det gikk fint med meg også idag...Nå håper jeg bare denne syklusen tar slutt snart så jeg kan komme inn i neste syklus og begynne på nesespray :) :) Wweeeee!!

Back
Topp