SkattIMagenSnart::))!!!

ella1

Gift med forumet
Hvordan gikk det i dag? Har du fått snakket m Ullevål o er igang igjen??

nuss på dæ[:D]

Jada, har snakket med dem og det er ikke så "oppløftende".. Fikk til svar som jeg egentlig forventet, at nei, det er fullt - du må vente til august[&:]

Regnet vel egentlig med det, men fy så skuffet jeg er likevel.. [&o]
Fikk på en måte litt forhåpninger da hun sa jeg kunne ringe inn neste mens og håpe det var ledig plass, så er vel kanskje derfor jeg er skuffa.. hadde vært bedre om de hadde sagt at jeg måtte vente til august da det ble avbrutt.

Så, da får vi bare håpe vi er en av dem som klarer å få til et hjemmelaget mirakel i løpet av våren og sommeren[:)] DET hadde vært det aller beste!

Neeeei....er det sant??[:(][:(][:(]

Fader ass...hvorfor kan ikke ting gå på skinner bare denne ene gangen liksom? Forstår GODT at du er skuffa...Jeg er skuffa på dine veine selv...Det er så utrolig vanskelig å vente hele tiden....[&o]

Nei jeg håper virkelig at det skjer noe helt mirakuløst i sommer....Tenk om dere klarer alt selv?? Er ikke umulig!!! Og kanskje det var meningen at det hele skulle bli avbrutt, rett og slett fordi dere klarer det helt selv i sommer....!?! Hvem vet?
Jeg krysser fingrene for deg babe!!

Stor klem!!!!

Søte Kattepus[:)]

Får tro på skjebnen og at vi fikser det selv[:D]
Har regnet ut av vi har ca 5 sykluser å prøve på[8D]

ORIGINAL: ace82

Så teit at du ikke kom inn nå da :(

Vi skal også igang i august. Håper at vi får til et mirakel selv.
Men kanskje vi kommer inn på samme termin forum da om vi begge to starter opp i august. [:D]

Håper dere får til et hjemmelaget mirakel også[:)]

OG hvis ikke, at vi kommer i samme terminforum etter sommeren[:D][:D]

Krysser fingrene for oss begge[:)]

ORIGINAL: ace82

Høres ut som en bra plan [:D] Da sier vi det.
Men altså, vi kan jo godt komme i samma termin forum uansett da [;)] hjemmelaget mirakel eller via prøverør i august [;)]

Så klart! Da har vi en plan om det[:D]

Jaa! Til høsten blir det skikkelig babyboom igjen her inne[:D]

ååh nei!! Så kjedelig at du ikke kom med denne gangen[:(]
men,hvorfor må du vente til august,kan de ikke ta det sånn innimellom?? usj assa!!
Da håper jeg dere produserer et lite hjemmelaget mirakel,før du ringer ullevål igjen[:)] dere fortjener det så INNMARRI!!

sender deg en stor klem

Ja, det var kjempekjedelig.. men orker ikke grave meg ned, så prøver å tenke positivt - hvem vet, mirakler skjer[:)] Skjedd flere mirakler her inne i det siste, så[:D]

Kjære deg, skjønner du syns det er kjedelig å vente så lenge! Men tenk at du kan nyte vår og sommer i stedet, så starter dere på til høsten[;)]

Du syns nok kanskje ikke det går så fort, men du skal se at tiden flyr. Kos deg så lenge og kanskje det går av seg selv[;)]

signerer Hoppla,det er vår o snart sommer...og pluttselig så har dere laget et lite mirakel! Yes,det er det jeg tenker[:)]
og jeg skal følge med deg på veien[;)]

Å nei så kjipt! Ekstra ventetid er likssom det siste ein treng! Satsar på eit heimelaga mirakel i ventetida då! Kanskje det er det skjebnen har på lur for deg??? Ikkje godt å vita!

Back
Topp