Skattesmell ;)

Stibli

Forumet er livet
Siden vi bare hører om de som får enormt igjen på skatten, så lurer jeg på hva det meste folk her har fått i smell opp igjennom årene. Noen som har noen saftige tall å komme med? Eventuelt samboern eller andre bekjente sin kraftige smell?[;)]

Fikk baksmell et år, den var på 9000 ca husker ikke sånn akkurat..[;)]
Synes det var mer enn nok penger å betale jeg!

eg fekk 21 000 i smell i dag[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] heldigvis fikk sambo igjen 31 000, så vi går jo i pluss, men jeg blir forbanna uansett.. har streng tabell, men solgte leiligheten i fjor, så var vel det som smalt.. 

faren min fikk noe å 50.000 i rest et år[:'(]

aldri fått baksmell jeg... eller jo fikk 200 kr i baksmell en gang, men pappa fikk 50 000 i fjor, men jeg tror han var klar over det på forhånd. 

tidligere svigerfar fikk 320 000 i baksmell.

Jeg fikk 18 tusen i fjor, og 22 260 i år.
Så sånn er det...

kjæresten til ei vennine fikk 200.000 i baksmell, men han visste om det. usj

Mamma fikk et skattekrav på 2 000 000 kroner og 14 dager på å betale, men tror ikke det var selvangivelsen. Er litt usikker. Men det kom hvert fall veldig overraskende.

Hun fikk 14 dager på å betale.

ikke fått så kraftig baksmell her i huset, men var et år jeg fikk igjen 5000 og min kjære fikk baksmell på det samme.... så gikk i null.

et vennepar fikk en real baksmell etter noe salg/kjøp-styr. mn hadde satt av penger fordi de så det kom.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Mamma fikk et skattekrav på 2 000 000 kroner og 14 dager på å betale, men tror ikke det var selvangivelsen. Er litt usikker. Men det kom hvert fall veldig overraskende.

wow, ikke småpenger!!

oj dæææven.. er nesten fire ganger så mye som jeg har i lån det!

ORIGINAL: Digamma

Ganske bra jobba å få slikt uforutsett[8|]

Det var salg av eiendom ved arv hvor advokaten hadde ført opp feil, 9 år tilbake i tid.
Kravet kom rett før foreldelsesfristen, og det var mye renter inne i bildet.

ORIGINAL: lykkeligmamman

eg fekk 21 000 i smell i dag[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] heldigvis fikk sambo igjen 31 000, så vi går jo i pluss, men jeg blir forbanna uansett.. har streng tabell, men solgte leiligheten i fjor, så var vel det som smalt.. 

Hvis du har bodd i leiligheten i det siste året før du solgte den, så skal gevinsten være skattefri.[:)]

Back
Topp