Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW! 60.000. Var det av gull eller?
Nei, det hadde jeg aldri giddi å betalt for et spisebord!
Vi har egentlig et veldig fint sett i stua men bordet er så kantete og laget så man må sitte så trangt om man er 6 stykker. Jeg skal hive ut kjøkkensettet og kjøpe klaffebord tenkte jeg, sånn at vi kan ''bygge'' ut den ene gangen man har noe spesielle selskaper i løpet av året.
Også skal jeg trekke om stolene for de er solide i skinn fra bohus.
Har forsøkt å selge det på finn men vi betalte 21.000 for bord og stoler for 2 år siden og vi har brukt det ca 2-3 ganger og folk foventer jo å skulle kunne betale typ 500 kroner (vi forsøkte å selge det til mellom 3-5000) så da beholder jeg heller stolene selv og setter bordet på loftet og gir bort til noen kjente som måtte trenge det en eller annen gang.
Har du vært på skeidar og sett? Der så jeg en del fine i en katalog her - men finner ingenting på nettet da. Ikke med klaffer som jeg ønsker oss hvertfall.
Bordet til 60.000 - veldig fancy klaff mekanisme... team 7 i Østerrike lager dem...
Vis vedlegget 19982
Bord fra bohus som vi endte opp med...heter sm 24
plass til 8 + 2 i enden når bord er slått sammen.
Vis vedlegget 19983
Får med 3 ekstra klaffer som ligger inni bordet, så dette har stort potensiale...
Vis vedlegget 19984
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Her skal jeg bruke mannens 26000 til å betale mine 5500
Kosta jo en del... tror det var rett under 16.000... men vel verdt det om en ønsker et bord som skal holde lengeUhhh. God smak du!
Mye kostet Bohusbordet? Føler jeg må snuse nærmere på det.