Skattepenger!

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Får du igjen noe og i så fall; Hva skal du bruke de på? :)
Jeg venter fælt på de nå. :) Håper de kommer i morgen!

Selv skal jeg handle nye utemøbler og dukkehus (som vi skal ha i hagen) for det tenkte jeg og resten til sommerferie. *Vente* ;)

Ja, de går vel for det meste bort i artige regninger! Men for all del, det blir sikkert deilig å få de betalt?!

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Ja over 40 tusen og vi har alt bestilt ny spisestue og rotting hagemøbler :D vi jo ikke akkurat noe lang ferie vekk fra tomten i år,så da må vi friske opp litt hjemme ;)

Akkurat det samme som oss det da :D Gleder meg til å gå på leit etter nytt fint kjøkkenbord, utemøbler og paviljong. :)

Akkurat det samme som oss det da :D Gleder meg til å gå på leit etter nytt fint kjøkkenbord, utemøbler og paviljong. :)
vi fant alt på Bohus denne gangen,har så lyst på pavaljong også,men vi bor midt i nordavinden så blir bare noen månd før vinter stormene ødelegger den... ;) kos deg med shoppingen,det er bare så mye flott der ute :D

Vi begge får igjen i år, men faktisk så har jeg glemt hvor mye.:smiley-ashamed005
Må ærlig innrømme det at jeg har ikke tenkt så mye på de. Verken når de kommer eller hva de skal brukes til. Men de går vel i oppussings dragsuget

Her får jeg igjen noen få tusenlspper, mens mannen må betale 3 ganger så mye som jeg får........ Så her går mine til å dekke nie av mannen sin baksmell :rolleyes:

♥ Termin 10 juli ♥

Ja over 40 tusen og vi har alt bestilt ny spisestue og rotting hagemøbler :D vi jo ikke akkurat noe lang ferie vekk fra tomten i år,så da må vi friske opp litt hjemme ;)
Vi investerer i det samme, men der brukes typen sin bonus :D
Skattepengene skulle bli mine lommepenger sa han ;)
Men han har jo planer om å bli gold-digger når jeg er ferdig utdanna, så har i grunn ikke noen særlige betenkeligheter med denne ordningen :D

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Her får jeg igjen noen få tusenlspper, mens mannen må betale 3 ganger så mye som jeg får........ Så her går mine til å dekke nie av mannen sin baksmell :rolleyes:

♥ Termin 10 juli ♥
Snill du er :)
Hater baksmeller! Aldri fått det selv, men de rundt meg som har fått har det ikke greit ser jeg.

Får igjen 42 000 og mannen 13 000 :-D vi skal bruke det på sverietur, Danmarkstur å resten på garasjen :-)

Spisebord er et rent helv***!
Vi har vært på ALLE kjeder og design sjapper... fant et nydelig til 60.000, men der måtte jeg sette foten ned.
Slet virkelig med å finne det "perfekte". Etter 3 uker og x antall besøk på de ulike butikkene klarte vi endelig å bestemme oss.
Nå må vi bare få bestilt de stolene...

Årets ferie penger er øremerket nytt vaskerom.

Da vi for seks år siden skulle bygge ville jeg ha vaske rommet oppe. Vi har skifter klær oppe, vi har sengetøyet vårt oppe og vi dusjer oppe, hvorfor skal jeg da måtte nære skitten tøy opp og ny vasket opp hele tiden?

Etter mye mas og en herse teknikk som har gått ut på å legge og sortere nyvasket tøy på kjøkkenet har han må endelig "kommet på ideen selv" å flytte vaske rommet opp og gjøre nåværende vaskerom til grov kjøkken.

fikk viljen min til slutt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Snill du er :)
Hater baksmeller! Aldri fått det selv, men de rundt meg som har fått har det ikke greit ser jeg.

Vi har jo felles økonomi, så om jeg skal være vanskelig å beholde dem selv, så forsvinner de fra fellesbudsjettet en annenplass :p
Men jeg kan ikke klage, jeg har det som plommen i egget.
Han som styrer all økonomi her, og jeg har aldri følt jeg har hatt så mye penger etter jeg traff han, selv om vi egentlig sliter litt økonomisk siden han har gått sykemeldt og på aap siden 2008.
Men han har nå fått litt utbetalt innimellom her i forhold til erstatning osv, derfor det blir litt baksmell på han.

Får igjen 18000, men vet ikke helt hva de skal går til. Blir vel noe så kjedelig som huslånet tenker jeg. :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Vi har en sofa i skal betale. Så hadde det vert fint om vi fant oss et kjøkkenbord med stoler. Resten går vell til kos ;)

Vi har vært på ALLE kjeder og design sjapper... fant et nydelig til 60.000, men der måtte jeg sette foten ned.
Slet virkelig med å finne det "perfekte". Etter 3 uker og x antall besøk på de ulike butikkene klarte vi endelig å bestemme oss.

WOW! 60.000. Var det av gull eller?;)
Nei, det hadde jeg aldri giddi å betalt for et spisebord!
Vi har egentlig et veldig fint sett i stua men bordet er så kantete og laget så man må sitte så trangt om man er 6 stykker. Jeg skal hive ut kjøkkensettet og kjøpe klaffebord tenkte jeg, sånn at vi kan ''bygge'' ut den ene gangen man har noe spesielle selskaper i løpet av året.
Også skal jeg trekke om stolene for de er solide i skinn fra bohus.
Har forsøkt å selge det på finn men vi betalte 21.000 for bord og stoler for 2 år siden og vi har brukt det ca 2-3 ganger og folk foventer jo å skulle kunne betale typ 500 kroner (vi forsøkte å selge det til mellom 3-5000) så da beholder jeg heller stolene selv og setter bordet på loftet og gir bort til noen kjente som måtte trenge det en eller annen gang. :P

Har du vært på skeidar og sett? Der så jeg en del fine i en katalog her - men finner ingenting på nettet da. Ikke med klaffer som jeg ønsker oss hvertfall. ;)

Så nå at du hadde funnet deg. ;) Gravihjernen min henger ikke heeeelt med for tiden. ;)

Back
Topp