Skattepenger

eg venter på lapp i posten,fikk ikke de på konto siden vi nettopp har bytta bank =\ håper lappen kommer snart=)=)=)=)=)=)=)

sambo fikk på altinn.no forrige mandag eller tirsdag og fikk pengene fredag som var. jeg har verken fått noe på altinn.no, brev i posten eller penger så jeg regner med må vente til høsten :( første gangen jeg ikke har fått i juni

majrim skrev:
Noen som vet hvorfor vi ikke alle har fått dem,og når de evt.kommer.?? Litt rart at bare noen har fått.Har aldri tidligere hatt problemer med at de har kommet seint.

Det er helt vanlig at noen ikke får de før senere..  

Skatteoppgjøret kom 17.juni, og det står at pengene skulle kommet 24.juni.

De er enda ikke på konto, så regner med de kommer ganske snart =)

fått.  ikke så mye da.  men nok til is hver dag i sommer  =D

Nei,jeg har fremdeles ikke fått de.Så blir ganske frustrert.Har alltid gått ut ifra at jeg har fått de i juni. Men det står på nettet at det er 4 utbetalingsdatoer i år.,neste er 17 august. Så får be til gud om at de kommer da :) :)

Du som skrev at det står på altinn at selvangivelsen din ikke var levert. Slik stod det på meg også :) Men du trenger ikke å levere inn selvangivelsen din så lenge det ikke er noen endringer,eller noe du skal føre på. Er visstnok noe som heter "stille levering". Jeg har aldri levert inn min,for alltid har det stemmet :) Men har alltid fått de i juni tidligere. Høres ut her som om det er veldig mange som ikke har fått,da er det heldigvis ikke bare meg. Var redd det var noe galt med papirene.Vi får dem nok etterhvert :) :) Men kjedelig :(

Back
Topp