Skattepenger

Alenemamma80

Betatt av forumet
Flere av de jeg kjenner fikk skattepengene sine på fredag.Jeg har fremdeles ikke fått mine :( Hvordan er det med dere?

Jeg fikk på fredag :O)

Noen som vet hvorfor vi ikke alle har fått dem,og når de evt.kommer.?? Litt rart at bare noen har fått.Har aldri tidligere hatt problemer med at de har kommet seint.

du må enten ringe dem el gå inn på altinn å se om skatteoppgjøret ditt er klart! er det det står det en utbet dato i høyre hjørnet på den meldingen som heter skatteoppgjør.b står det ingen melding som heter skatteoppgjør der,får du det ikke før til høsten

Fikk det litt over halv 4 på fredag * pjuuh * emoticon

Håper dine også dukker opp, har du fått beskjed om at oppgjøret ditt er klart? 

har ikke fått ennå :(og  utbetalingsdato sto 24 juni.. :) så får nu se kl 15:)

jeg hadde fått om det ikke var for at kontonummeret jeg satte på er til en konto jeg har sagt opp lurt av meg altså...
Men da får jeg det ila uka

Jeg tenker at siden det er SÅ mange som ikke har fått så kommer det helt sikkert denne uken for flere av oss - MEN noen må nok vente til høsten også!

Her kan dere lese: 
http://www.dinside.no/11308/du-faar-skattepengene-for-fellesferien

"
  • Oslo: Likningskontoret i Oslo lover at pengene skal være fremme hos Oslo-borgerne før fellesferien. Det vil si før den 10. juli. Pengene blir utbetalt fortløpende fra den 23. juni, og likningskontoret mener de fleste vil ha fått pengen innen 14. dager fra denne dato. Men løftet er altså før fellesferien.

• Bergen: - Pengene vil bli utbetalt rundt den 23. juni, og folk kan vente seg å ha dem på konto i løpet av den 26. eller 27. juni, sier likningssjef i Bergen Svein Røynesdal.

• Trondheim: Alle i Trondheim skal ha fått skattepengene innen 7. juli, lover likningskontoret.

• Tromsø: Skattepengene i Tromsø blir utbetalt i slutten av juni, sier de ved likningskontoret der. Mer konkrete vil de ikke være.

• Stavanger: Innbyggerne i Stavanger får skattepengene i løpet av uke 26.

• Kristiansand: Skattepengene utbetales i løpet av uke 26.

• Drammen: Skattepengene utbetales fortløpende etter den 23. juni.

• Bærum: Pengene tikker inn på konto i månedsskiftet juni/juli.
"

Må skrive for å se svar

Har ikke fått...
Gikk in på altinn å sjekket, der står det at jeg ikke har levert selvangivelsen...
HM??? Mene jeg gikk inn på nett å gjorde det med en gang det ble "lagt" ut, men må nok ha blitt noe feil...
Kjedelig, men er vel selvforskyldt...
Da blir det vel en del penge i augusst, sept eller okt  istedenfor da....

villvin skrev:
vi har ikke fått enda

Petrine Mushølbakken skrev:
Har ikke fått...
Gikk in på altinn å sjekket, der står det at jeg ikke har levert selvangivelsen...
HM??? Mene jeg gikk inn på nett å gjorde det med en gang det ble "lagt" ut, men må nok ha blitt noe feil...

Du skal ikke behøve å levere inn sålenge du ikke har endringer.

Petrine Mushølbakken skrev:
Har ikke fått...

Er det ikke slik at dersom man ikke har endringer, så trenger man ikke å levere?

majrim skrev:
Noen som vet hvorfor vi ikke alle har fått dem,og når de evt.kommer.?? Litt rart at bare noen har fått.Har aldri tidligere hatt problemer med at de har kommet seint.

En kollega av meg hadde heller ikke fått.. tipset henne om å ta en tlf til Skattemyndighetene for å høre.. og hun fikk ikke igjen før i august/sept/okt.. ganske mange som ikke får igjen før da.... virker i alle fall sånn..

Flere jeg kjenner i år som ikke får igjen i juni

Jeg får heller ikke igjen nå i juni

Back
Topp