Skattepengene

Snickers_81

Glad i forumet
Noen som vet når skattepengene blir utbetalt?
 
De kommer nok rundt juli vil jeg tro, men siste frist for utbetaling tror jeg er først i oktober. Hørte noe om at skattepengeutbetalingen ikke ble forsinket grunnet streiken i såfall:)
 
Var inne på skatteetatens sider nå, og der står det at utbetalingene begynner 25 juni 
Ser frem til å få litt ekstra penger på kontoen 
 
Ser jeg også frem til! Men her skal omtrent alt spares....emoticonBåde av feriepenger og skattepenger.... Kjedelig, men uansett greit å se pengene vokse på konto når man skal kjøpe hus/rekkehus. Men må vel regne med å spare i en årrekke slik som boligprisene er i dag...emoticon
 


Snickers_81 skrev:
Var inne på skatteetatens sider nå, og der står det at utbetalingene begynner 25 juni 
Ser frem til å få litt ekstra penger på kontoen 



fra 25 juni og frem til 31 oktober.. det nye er i år at pengene blir utbetalt når saken din er  ferdig og ikke i "bolker" sånn som det var tidligere år :) JIPPI.. jeg fikk de aller sist i fjor...
 
Nei seriøst!
Hvordan vet man om saken din er ferdig da? Må kanskje vente til langt uti juli før det detter inn noen kroner på kontoen da 
 


Snickers_81 skrev:
Nei seriøst!
Hvordan vet man om saken din er ferdig da? Må kanskje vente til langt uti juli før det detter inn noen kroner på kontoen da 

ja.. desverre hvis du har pleid å få de i  juni...

 
Back
Topp