Skatteoppgjøret

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som ikke har fått det enda? Lurer egentlig om de er flere som ikke har fått dette "brevet" inne på altinn.no

Last edited:
Pleier det ikke å komme rundt 20.juni?

Pleier det ikke å komme rundt 20.juni?
Noen som har fått det allerede vet jeg(melding om skatteoppgjøret) men har å hørt at det kommer fortløpende. Trenger de pengene, skal til ullared i sommer Hehe så er litt stressa

De pleier vel å begynne utbetaling sånn rundt 23 juni ca tror jeg... Så håper det kommer neste uke :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har heller ikke fått det, gleder meg til det kommer. Kommer nok i neste uke eller hvertfall uka etter..
Phu da kan eg puste litt lettet ut å håper på at det kommer

Tør ikke å gjøre meg avhengig av om de pengene kommer eller ikke. Plutselig kan man være uheldig og vente til langt uti oktober :p nei, kommer de i neste uke er det en bonus men ikke en forutsetning :)

Tør ikke å gjøre meg avhengig av om de pengene kommer eller ikke. Plutselig kan man være uheldig og vente til langt uti oktober :p nei, kommer de i neste uke er det en bonus men ikke en forutsetning :)
Er ikke avhengig av pengene men da hadde jeg fått mer å shoppe for Hehe

Jeg vet noen fikk i går, jeg fikk melding i morges. De tar det vel fortløpende, du får sikkert melding snart dersom du ikke gjorde noen endringer på selvangivelsen eller er selvstendig næringsdrivende :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vet noen fikk i går, jeg fikk melding i morges. De tar det vel fortløpende, du får sikkert melding snart dersom du ikke gjorde noen endringer på selvangivelsen eller er selvstendig næringsdrivende :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg måtte endre noe iom at hele lånet var ført over på mannen min så vi måtte dele det. Men det er ikke ensbetydende det om man endrer noe

Last edited:
Måtte gjøre endringer, så jeg får vel ikke før i oktober :)

Fått melding om det i dag. Kommer vel på konto ila 2-3 uker :)

-iPhone appen-

Jeg måtte endre noe iom at hele lånet var ført over på mannen min så vi måtte dele det. Men det er ikke ensbetydende det om man endrer noe

Da kan det hende at du må vente litt lenger, men heldigvis sendes det ut fortløpende. Krysser fingrene for at det går raskt unna :-)

Back
Topp