skatteoppgjør

GreteRenate88

Glad i forumet
og hva er en eaktør? Er du det?

Eg har fått SMS om at oppgjøret mitt er klart osv, og skal logge meg inn..men må ha min id eller noe sånt for å logge inn, eg har da klart å logge inn med de engangskodene fra altinn før, koffor går ikkje det nå? 

De begynner å betale det ut den 24.
Men så er det noen som får i august, september og oktober..

De begynner 24. juni. Ikke dermed sagt man får det da, kan også være 14. august, 17. september eller 19. oktober.

utbetalingen begynner å skje den 24 juni. men man har begynt å fått skatteoppgjøret på min side på skatteetaten for å se hvor mye man får igjen. men er ikke garantert at alle får pengene inn på konto i juni.

Jeg håper viiiirkelig mine skattepenger kommer nå i juni! alltid fått de i juni..og jeg TRENGER de virkelig nå :/

HVAAA????

kjenner jeg blir varm her nå!!!

når man hadde selvangivelse på nett, så slapp man å levere om man ikke hadde endringer??? SANT???

logget inn nå og da stod det bare: Selvangivelse IKKE levert!!

så kunne jeg trykke en knapp og "levere"... 

herregud, er det sant?

står jo: 

Har du ingen endringer, trenger du ikke å levere, men husk å sjekke at de forhåndsutfylte opplysningene stemmer.

men inne på min side stod det: Dersom du ikke skal endre noe kan du lever her: ...

For et surr, kan de ikke bare gjøre ting som det er???

man får de utbetalt etter 24. får du ikke i juni skal du ha fått et brev i posten om at dine penger ikke vil bli utbetalt før i aug- sep.

Back
Topp