Skatten...

Er inne på selvangivelsa nå, men jeg finner ikke hvor skatten står... [:@][:'(]

ORIGINAL: Liquid84

Får igjen 295 kr. Og alt under 300kr blir vel bare slettet, men jeg skal skrive på kilometer og litt slikt så kanskje det blir noen kroner, men ikke stort å snakke om.
Samboer fikk baksmell. Sukk. Vi som hadde sett for oss å få igjen en god del (gjorde det i fjord og alt er det samme i år?!?!?).

Hvis dere har lån har dere sikkert betalt inn mindre renter i fjord enn året før, så er kanskje derfor det er ulikt fra 2008. Er en sånn smell de fleste har gått på i fjord.

Fikk igjen 11000 men må levere den inn til revisoren til mannen siden han er selvstendig næringsdrivende, så ender vell opp med at de fisker på noe slik at jeg ikke får igjen noen ting. Men vi har delt økonomi og sotte vekk en del penger som skal betales inn i skatt for han, så håper alt ikke må innbetales. Regner med vi går i pluss allikevell [:D]

23 000[:D][:D][:D]

Dere er så heldige som får så mye!!!
Håper jeg får igjen noe værtfall!! hehe

Johoooo! 30.000 igjen og mannen over 60.000 igjen[:D]
Vi kjøpte et veeeeldig dyrt hus i fjor samt at vi begge betaler 2000.- i frivillig skattetrekk hver mnd. Da kan vi begynne å pusse opp litt til sommeren[:D]

Min gjorde det også når jeg brukte Mac, men prøvde fra pc og da gikk det fint! Har du mac kanskje?

ORIGINAL: Iverill

Jeg får igjen 20 000 :)

Jeg også!! Var en deilig beskjed å få!! (jeg sjekket fra mac uten problem)

fikk igjen [:D] selv om summen er 1777 kr så er jeg gla [:D] alt bedere en tilbake smell[;)]

Hurraaaaaaaaaaaa, får igjen rett over 20 000 [:)][:)] Samboer får rett over 30 00 [:D][:D][:D][:D]

Vi får ca 30.000 hver, johooo!!!!

dere som får igjen 20 000 ++ hvor mye skatt trekker dere???

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nå blir verandan færdig og vi får fixa plen [:D]
Jeg får tilbake neste 13 000 og gubben nesten 18 000 [:D][:D] Guri malla hvor HAPPY jeg er nå!!!

Back
Topp